Na francuskoj koncernskoj platformi EMP2, aerodinamički ispeglana (0,23), s turbobenzinskih i turbodizelskih 136 do 245 KS te plug-in-hibridom ponovno u formi…
Senzacionalan prelazak Opela pod okrilje francuskog koncerna PSA, nedavno ‘boostanog’ udruživanjem s FCA, iznjedrio je novi Opel Corsa, na bazi Peugeota 208, nedavno ovjenčanog titulom Europskog automobila 2020. godine i Hrvatskog automobila godine.
To je samo početak, jer se sljedeće godine očekuje nova Opel Astra, izvedenica Peugeota 308, a kruna svega bit će nova, treća Opel Insignia, koja se konstruira po tehnološkoj špranci Peugeota 508.
Opel Insignia slavi 22. rođendan, a startala je titulom ‘Europskog auta 2009. godine’, zamijenivši Opel Vectru. Bila je elegantna, solidna (masivnija od Passata), a prevelika masa uz komfor straga limitirali su joj uspjeh.
Model druge generacije iz 2017., elegantan i malo olakšan, premda se korektno prodaje, ipak je u sjeni Volkswagen Passata i Škode Superb.
Priprema se model treće generacije, na koncernskoj platformi EMP2, povećanog udjela čvrstih i visokočvrstih čelika, što bi uz unapređenje komfora i aerodinamike masu trebalo ‘ubiti’ za 75 kg.
Osnovni ‘toplinski’ motor bit će turbobenzinski 1.6 s direktnim ubrizgavanjem, s 48-voltnom potporom, u verzijama od 163 do 245 KS (s dodatnom elektromotornom potporom).
Mogao bi dobiti i turbodizelaše, 1.5 Turbo D sa 136 KS i 2.0 Turbo D sa 163 KS i 190 KS. Bogato opremljena i sa svim gadgetima očekuje se krajem 2022. za 2023. godinu.
Ilustracija: Ulvaeus/Autozeitung.de