Maserati 250F punu afirmaciju ostvaruje 1957., kad je Juan Manuel Fangio njime osvojio svoju posljednju, petu titulu svjetskog prvaka
Svjetsko prvenstvo Formule 1 1954. počelo je Velikom nagradom Argentine, a momčadi koje će obilježiti sljedeće razdoblje Formule 1, Mercedes-Benz i Lancia, još nisu imale spremne bolide. Dvojicu najvećih vozača epohe to je dovelo u nezgodnu situaciju. Alberto Ascari nije nastupio, raskinuvši s timom Ferrari i čekajući debi za volanom bolda Lancia.
Juan Manuel Fangio je pak imao dopuštenje tima Mercedes-Benz, da do njihovog nastupa vozi za Maserati. Talijanski je tim doveo novi bolid, Maserati 250F, kojim je Maestro i osvojio utrku, najavivši njegove velike mogućnosti. One će se u potpunosti realizirati tek 1957., kad je Juan Manuel Fangio osvojio svoju posljednju, petu titulu, no Maserati 250F se do danas smatra jednim od najznačajnijih bolida u povijesti utrka.