Manje cilindara, ali trebali bi imati znatno više konjskih snaga. Zapravo je jako puno novosti u domeni top RS modela…
Još jedan snažni V8 mogao bi uskoro sići s automobilske scene. Audi radi i priprema nove RS modele, ali kad stigne, ispod haube bi mogla biti dva cilindra manje.
Novi V6 će zamijeniti trenutačni 4,0-litreni V8 s dvostrukim turbopunjačem, prema britanskom Caru. No, to ne znači da će tijekom procesa izgubiti snagu. Neimenovani izvori spomenuti u izvješću tvrde da će koristiti plug-in hibridni pogonski sklop koji može generirati 725 konjskih snaga. To je znatno iznad trenutne snage RS7 od 630 KS, a mogla bi se povećati ovisno o baterijama i električnim motorima koji se koriste. U izvješću se navodi da bi buduće Performance verzije mogle doseći 800 KS kroz privremene funkcije pojačanja.
Audi trenutačno mijenja svoju liniju kako bi uključio električne modele sa standardnim motorima i hibridne verzije. Sadašnji A6 kakvog poznajemo postat će sljedeći A7, stvarajući mjesta za potpuno električni A6 E-Tron. RS6 Avant tako s 99% sigurnosti možemo reći kako postaje RS7 Avant. Očito je A4, odnosno A5 pokrenuo trend u Ingolstadtu…
Koliko je cijela priča zapravo otišla daleko, sugerira i ovaj video kamuflažnih A7 modela u karavanskoj izvedbi snimljen još prije gotovo godinu dana.