Citroën Ami 6 bio je odgovor na Renault 4 i francuska je tvrtka ponovno šokirala svijet, premda ne toliko kao 1955., legendarnim modelom Citroën DS 19 (Žaba)…
Citroën je novinarima predstavio AMI 6 koji će se proizvoditi u novoj tvornici u Rennesu (Francuska), 24. travnja 1961. Iako je na početku predstavljen u izvedbi limuzine, najviše je uspjeha polučila izvedba karavana s 550 000 prodanih primjeraka od ukupno milijun vozila Ami 6, koliko ih je proizvedeno do 1971. godine.
Nakon što je zajedno s timom odjela za dizajn marke CITROËN dizajnirao Traction Avant, 2 CV i DS, Flaminiju Bertoniju povjeren je i dizajn vozila srednje klase nazvanog Projekt AM.Iz tog je projekta nastao Ami 6, kojeg je on prozvao svojim remek-djelom.Dizajner je prvi put mogao u vozilo pretočiti sve svoje ideje bez uplitanja bilo koga drugoga tko bi nametnuo određeni stil vozila. Odvažio se na vozilo Ami 6 postaviti udubljeno stražnje staklo do kojeg kapi kiše ne dopiru u slučaju lošeg vremena, što također omogućuje da prtljažnik ima velik obujam i standardni način otvaranja te da ostane dovoljno prostora na stražnjim sjedalima, a sve to u smanjenim dimenzijama.
Dvocilindarski motor 602 cm3 isti je kao i onaj na modelu 2 CV. Posebno obrađene linije na prednjem dijelu u koje su umetnuta velika pravokutna prednjih svjetla (prva takva svjetla u to doba), poklopac motora koji je u središnjem dijelu bio udubljen, krov u obliku pagode i bočne strane naglašene reljefnim linijama: sve je to dalo vozilu Ami 6 snažnu osobnost, a neki su to nazivali i „baroknim stilom”! No Ami 6 nije donosio iznenađenja samo na estetskoj razini. Inovacije su uvedene i u marketinškom smislu jer se vozilo u oglašivačkim materijalima predstavljalo kao „drugo idealno vozilo za gospođe”.
Unutrašnjost vozila Ami 6 nadahnuta je uređenjem vozila DS, koje u tom pogledu služi kao uzor svima. Upravljač s jednim krakom, kvake na vratima, komande, pa čak i sjedala – sve podsjeća na vrhunske modele marke CITROËN.
Kad je riječ o voznim svojstvima, svi su hvalili upravljivost i fleksibilnost limuzinske izvedbe za koju su zaslužni poznati ovjesi s modela 2 CV.U skladu s duhom marke CITROËN, Ami 6 je od samih početaka bio autentično i inovativno vozilo.Njegovi obožavatelji bili su posebno oduševljeni izvedbom Club koja je imala četiri prednja svjetla i ukrasne pokrove kotača s bijelim rubovima, koji su u prodaju pušteni u rujnu 1967. godine. Poznati reklamni slogan za Ami 6 uvijek je bio „najjeftinija udobna vožnja na svijetu”.
Bitnu prekretnicu obilježio je krajem 1964. godine dolazak malog karavana (nosivost 320 kg) koji su dizajnirali Henri Dargent (pomoćnik Flaminija Bertonija) i Robert Opron (nasljednik Bertonija koji je umro 1964.).Bio je to karavan koji će povećati prodaju i istisnuti limuzinu. To je izuzetno rijedak slučaj u povijesti automobilske industrije. Njegov oblik pružao je velik tovarni obujam za putničko vozilo ove kategorije te jednostavan i praktičan pristup.U ovom svestranom vozilu mogla je ugodno putovati cijela obitelj, ali je moglo poslužiti i u poslovne svrhe, primjerice, za trgovačke putnike ili čak obrtnike. Tako je Ami 6 1966. godine postao omiljeni automobil u Francuskoj. Proizvodnja limuzinske izvedbe završila je u ožujku 1969., šest mjeseci prije nego što je prestala proizvodnja karavana, a nakon njih na scenu je stupilo nešto manje neobično vozilo Ami 8 kojemu je stražnje staklo bilo postavljeno u „pravilnom” smjeru.Potonje će vozilo ustupiti mjesto modelu Visa 1978. godine.