Kupci Lexusa su u prosjeku starijeg životnog vijeka. Ovo je nešto što japanska marka sigurno nije očekivala…
Proizvođači automobila vole se hvaliti svojom bazom mladih kupaca. Nedavno se Ferrari hvalio da je 40 posto njegovih novih klijenata mlađe od 40 godina. Proizvođači žele izgledati moderno i cool, te baš svi žele zaobići titulu i stigmu koja ih opisuje kao da su za starije kupce.

Takav problem bi mogao imati Lexus. Novo izvješće S&P Global Mobility koje uspoređuje kupce marki Lexusa, BMW i Mercedes-Benz otkrilo je neke izrazite demografske razlike, poput dobi. Američki kupci Lexusa su stari – u prosjeku 57,6 godina. Prema studiji, koja koristi podatke od listopada 2024. do siječnja 2025., prosječni kupac luksuznih vozila ima 54 godine. U prosjeku, kupci Mercedesa imaju 55,7 godina, dok kupci BMW-a imaju 54,3 godine.
Zanimljivo bi bilo vidjeti iste ove statistike u Europi, nekako smo uvjereni u potpuno drugačiji ishod.