Više snage, više opreme, više užitka u vožnji: novi Mercedes-AMG GLC zamjenjuje svog uspješnog prethodnika nizom inovacija. Upoznajte AMG GLC 63…
Sportski SUV dostupan je u dvije razine performansi i razine opreme: kao “početni model” GLC 43 4MATIC i kao prvi sportsko-hibridni SUV GLC 63 S E PERFORMANCE.
“Mercedes-AMG GLC SUV je apsolutni uspjeh kod naših kupaca. Naše dvije verzije s različitim karakterima za sportsko-urbani životni stil su svestrane i precizno skrojene prema individualnim željama kupaca. S pogonom E PERFORMANCE u GLC 63 S , također lansiramo prvi hibridni SUV performansi. Sustav pogona na sve kotače, aktivno upravljanje stražnjom osovinom i mjenjač s brzim mijenjanjem stupnjeva prijenosa poboljšavaju emocionalno privlačno iskustvo vožnje marke AMG.” govori Michael Schiebe, izvršni direktor Mercedes-AMG i voditelj poslovnih jedinica Mercedes‑Benz G‑klase i Mercedes‑Maybach.
U modelu GLC 43 4MATIC, AMG 2,0-litreni četverocilindrični motor s električnim turbopunjačem na ispušne plinove proizvodi 310 kW (421 KS) i ima dodatno pojačanje od 10 kW (14 KS) putem starter-generatora s remenom u donjem dijelu raspon brzine. Standardno upravljanje stražnjom osovinom, stalni pogon na sva četiri kotača AMG Performance 4MATIC sa stražnjom raspodjelom okretnog momenta, AMG SPEEDSHIFT MCT 9G mjenjač s mokrom spojkom za pokretanje i ovjes AMG RIDE CONTROL s prilagodljivim sustavom prigušenja također doprinose dinamici vozačko iskustvo.
Ekskluzivni hibridni pogonski sklop za Mercedes-AMG u modelu GLC 63 S E PERFORMANCE tehničko je remek-djelo. Baš kao i kod C-klase kombinira AMG 2,0-litreni turbo motor s električnom pogonskom jedinicom (EDU) na stražnjoj osovini za uzbudljivo iskustvo vožnje uz visoku učinkovitost. Uz jasno uočljiv potisak, neovisni hibridni raspored također osigurava uravnoteženu raspodjelu težine – u jednakoj mjeri pogodujući dinamici vožnje i upravljivosti. Trenutačna reakcija električnog pogona na stražnjoj osovini, brzo povećanje okretnog momenta i brza isporuka snage vrlo su posebne značajke.
Ovisno o programu vožnje i uvjetima vožnje, električni motor povećava snagu i okretni moment u skladu sa situacijom, prenoseći tako posebno udobno ili iskustvo vožnje orijentirano na performanse. Moguć je i samo električni način rada. Električni pogonski sklop i baterija visokih performansi s 400 volti ekskluzivni su razvoj tvrtke AMG. Baš kao u Formuli 1, baterija je posebno dizajnirana za brzu izlaznu snagu i potrošnju s inovativnim izravnim hlađenjem ćelija. Kombinirana snaga sustava je 500 kW (680 KS), kombinirani maksimalni okretni moment sustava 1020 Nm.
Još jedan vrhunac je potpuno varijabilni AMG Performance 4MATIC+ pogon na sve kotače za još više užitka u vožnji. Tome je pridodano standardno aktivno upravljanje stražnjom osovinom, koje kombinira agilnost i stabilnost.
Vizualno, ovaj model opet je izuzetno atraktivan. Pogotovo u AMG Exterior Night Package opciji. Ovaj paket vam donosi obojena kućišta vanjskih retrovizora u crnoj boji visokog sjaja, umetke na bočnim AMG pragovima, ukrasnu lajsnu u liniji ramena, okvire prozora i ukrasnu lajsnu na stražnjem braniku. Tome su dodana toplinsko-izolirajuća tamno zatamnjena stakla s B-stupa i dva crna kromirana dvostruka obruba ispušnih cijevi AMG ispušnog sustava.
Uz AMG Night Package Exterior II, dodan je tamni krom: peraje rešetke hladnjaka u tamnom kromu kao i oznake modela na krilima i na stražnjoj strani, uključujući zvijezdu na stražnjoj strani.
Paket AMG Carbon Exterior Paket uključuje elemente od visokokvalitetnog vidljivog karbona za A-krilo AMG prednjeg branika, umetke AMG bočnih pragova i ukrasne trake na AMG stražnjem braniku. AMG Styling Package čini da GLC 43 izgleda još sportskije: Prednji spliter u crnoj boji visokog sjaja s kockicama na bočnim stranama i stražnji difuzor s pločom difuzora vizualne su posuđenice iz motosporta. Nadalje, tu su i dodatni zavoji za otvore za zrak u stražnjoj pregači u crnoj boji visokog sjaja.
GLC 63 S E PERFORMANCE, M139l proizvodi 350 kW (476 KS) pri 6725 o/min. To ga čini najsnažnijim serijski proizvedenim četverocilindričnim motorom na svijetu. Maksimalni okretni moment motora s unutarnjim izgaranjem od 545 Nm dostupan je pri 5250–5500 o/min. U hibridu performansi, 2,0-litreni motor kombiniran je sa stalno uzbuđenim sinkronim električnim motorom, baterijom visokih performansi razvijenom u Affalterbachu i potpuno varijabilnim sustavom pogona na sva četiri kotača AMG Performance 4MATIC+. Snaga sustava od 500 kW (680 KS) i najveći okretni moment sustava od 1020 Nm omogućuju impresivne vozne performanse: Ubrzanje od mjesta do 100 km/h traje samo 3,5 sekunde i završava samo na elektronički limitiranih 275 km/h.
AMG GLC stiže na jesen…
Foto: Mercedes-Benz