Konkurenti tvrtke Packard u premium klasi, Cadillac i Chrysler, uskoro su ponudili slična rješenja, no sve je prekinuo početak II. svjetskog rata. Klimatizacija se na tržište vratila 1953., u Chryslerovom prestižnom brendu Imperial
U svijetu u kojem su tek 2000-ih klimatizacijski uređaji postali standardizirani dio automobilske opreme gotovo nestvarno zvuči da je prva ugradnja tog korisnog pomagala bila prije 85 godina. Zapravo je još 1930. C&C Kelvinator ugradio jedinicu za hlađenje na Cadillac Johna Hammana mlađeg u Houstonu u državi Teksas, a bilo je još individualnih pokušaja, prvi uređaj za hlađenje 1938. ugradio je Nash.
No, to nije bio klimatizacijski uređaj, koji je integralno rješavao i grijanje. Tu opciju prvi je ponudio Packard, u modelu 180 Touring Sedan, model 1940.
Packard 180 Touring Sedan, klasičan sedan (oblika hatchback), rastegnut na 5,4 metra bio je klasične koncepcije, s motorom uzdužno sprijeda i pogonom straga, preko krutog mosta. Uski nos otkriva rednu 8-cilindarsku koncepciju… Automobil klasične koncepcije imao je motor uzdužno sprijeda i pogon straga, preko krutog mosta na lisnatim oprugama.
Motor Super 8 bio egzotične, tipično američke koncepcije: redni 8-cilindraš dugohodne izvedbe (89 x 118 mm) te je iz obujma od 5834 ccm razvijao 160 KS, a snagu je na stražnje kotače usmjeravao ručnim 6-stupanjskim mjenjačem. Javnosti je novotarija predstavljena 4. studenoga 1939., na autosalonu u Chicagu, na opće oduševljenje. Zanimljiv je i po poluautomatskom mjenjaču Electromatic Drive iz 1941 (ručnom mjenjaču s automatskom spojkom).
Uspjeh mu je ograničila činjenica da je na tržište stigao početkom II. svjetskog rata, u verzijama Sedan, Convertible, Limousine i Town Car, s 4 vrata i Convertible s dvoja vrata. Bilo je malo pomućeno tek spoznajom o veličini uređaja, koji je zauzimao oko polovice nemalog prtljažnika Packarda. I cijenom, komad dodatne opreme koštao je otprilike koliko i osnovna verzija nekog manjeg, jeftinijeg automobila.
Ubrzo su i Packardovi najveći konkurenti u borbi za bogate kupce, Cadillac i Chrysler, ponudili slična rješenja, no nakon što su se automobili ponovo počeli proizvoditi, po završetku II. svjetskog rata, klima uređaj je tiho nestao iz ponude. Vratit će ga tek Chrysler, 1953. u prestižnom brandu Imperial, a nakon toga će se malo po malo nastaviti razvijati, smanjivati, pojeftinjavati, sve dok u novom tisućljeću ne postane praktički standardni dio opreme novih automobila.
Debate o njegovoj korisnosti traju i dalje, činjenica je da povećava težinu i potrošnju goriva, no s druge strane potrošnju goriva povećavaju i otvoreni prozori… Dokazano je i da koncentracija pada s povećanjem temperature kojoj je vozač izložen, tako da je prilično sigurno kako će klima uređaj ostati dio serijske opreme i u budućnosti.