Opel Mokka upravo je predstavljena i u svojoj klasičnoj (benzinskoj ili dizelskoj) inačici, a na tržište stiže na proljeće iduće godine…
U moru vozila u jednom od najtraženijih segmenata u industriji, mnogo je kandidata. Renault je nedavno predstavio Captur, Nissan je pokazao drugu generaciju modela Juke, a Peugeot novu generaciju modela 2008. Opel je sa svojim modelom Mokka uvijek bio ‘tu negdje’, no pomalo u sjeni razvikanijih modela. No, to će se uskoro promjeniti.
Aktualna Opel Mokka (X) spremna je za penziju nakon osam godina na tržištu. Pred nama je nova Mokka koja je ovaj put izostavila slovo X. Nakon što je prvotno predstavljena u električnom obliku, ljubitelji klasike mogu birati benzinske i dizelske inačice. Crossover zanimljivog dizajna, poglavito kad je riječ o prednjem kraju, imat ćemo prilike vidjeti tek na proljeće iduće godine. Zahvaljujući modularnoj PSA CMP platformi, nova je Mokka 120 kilograma lakša od prethodnika.
Početni PSA turbobenzinac 1.2 razvija 100 KS i stiže isključivo s ručnim šesterostupanjskim mjenjačem, dok je snažniji dostupan sa 130 KS, a uz doplatu nudi i izvrsnu osmerostupanjsku Quickshift automatiku, što u konačnici može dovesti i do manje potrošnje, premda ovi motori prema strogom WLTP protokolu ne troše puno (4,5 – 4,8 litara na 100 km). Za ljubitelje dizelaša, tu je dobro poznati 1.5 turbodizelski motor sa 110 KS.
Najveća je novost već predstavljena Mokka-e koja raspolaže s elektromotorom (136 KS i 260 Nm), a garantira doseg do 322 kilometara s jednim punjenjem. Vrijeme punjenja baterije kapaciteta 50 kWh na brzom punjaču iznosi 30 minuta, a tada daje 80 posto napunjenosti.
Što se interijera tiče, tu je Opel Pure Panel koji integrira dva velika zaslona i usredotočen je na vozača. Digitalni instrumenti veličine 12 inča i dodirni ekran od 7 ili 10 inča objedinjuju infotainment sustav, a jednostavnost dizajna razveselit će sve vozače, ali i putnike. Kvaliteta materijala podignuta je u odnosu na prethodnika, a sigurnosna oprema je u skladu s ostatkom PSA game.
U standardnoj opremi Mokka se može pohvaliti i sa prednjim sustavom upozorenja na sudar s automatskim gradskim kočenjem u slučaju nužde te detekcijom pješaka do upozorenja na napuštanje trake. Tu je i inteligentan regulator brzine te čitanje prometnih znakova, ali i posebna IntelliLux LED prednja svjetla. Sve je to dostupno (u Njemačkoj, cijene za RH stižu uskoro) već od 19.900 eura…