Francuska marka DS želi se pomaknuti na više tržište i čak izazvati Rolls-Royce…
Ma koliko god bio elegantan i dojmljiv u svojim izvedbama, DS Automobiles je zanimljiv do jedne platežne moći. No, sad Francuzi žele korak dalje i borbu s ni manje ni više nego s Rolls-Royceom. Svjesni su da bi DS tu razinu trebao ciljati godinama, pa i desetljećima, zato imaju jednu jako hrabru ideju. Francuzi žele preuzeti Bentley. Koliko god neočekivano izgledalo, Stellantis teži biti u vrhu i biti dio automobilske kreme, rekao je šef dizajna DS Automobiles, Thierry Métroz dao je hrabru izjavu u intervjuu za Autocar na sajmu automobila u Bruxellesu 2025. Ako niste upoznati s DS-om, stvorio ga je Citroën 2009. prije nego što je postao neovisan unutar PSA grupe 2014. Od 2021. jedan je od 14 brendova pod korporativnim kišobranom Stellantis nakon spajanja FCA i PSA.
Métroz je okarakterizirao DS kao “premium”, ali namjerava podići razinu i “dotaknuti osjećaj luksuza”. Umjesto da se bori protiv marki kao što su Audi ili BMW, DS ima Bentley i Rolls-Royce na nišanu. Da bi to postigao, nastoji poboljšati kvalitetu budućih proizvodnih modela, počevši od N°8 i njegove otmjene unutrašnjosti. To zvuči skupo, ali brend Stellantis objašnjava da ne cilja na količinu. U redu je s prodajom manje automobila po višoj cijeni za veću profitnu maržu, što znači da je jednako dva britanska brenda za kojima juri.
Koliko je uopće DS Automobiles velik u Europi? Prema podacima o prodaji za 2024. koje je danas objavilo Europsko udruženje proizvođača automobila (ACEA), vrhunski francuski brend imao je tržišni udio od samo 0,3 posto u EU regiji. Isporuke su pale za 22,4 posto na 37.480 jedinica u posljednjih 12 mjeseci. Lijepo je imati visoke ciljeve…