U Wolfsburgu započela je serijska proizvodnja redizajniranog modela Volkswagen Golf 8, za petu tržišnu godinu…
Prvi automobil iz tehnički i vizualno obnovljenog modela Volkswagen Golf 8, koji je danas sišao s proizvodne trake u hali 12 bio je Golf Style u anemone plavoj metalik boji. Za Nijemce je ovo velika stvar, jer je prije 50 godina na svoje putovanje krenuo prvi serijski Golf napravljen u Wolfsburgu.
“Golf je u srcu marke Volkswagen već pola stoljeća, nudeći pristupačnu mobilnost za sve na najvišoj tehničkoj razini. Volkswagen Golf se neprestano prilagođavao potrebama kupaca i tako postao globalni bestseller – proizveden u Wolfsburgu. Upravo to je ono na čemu gradimo s novom evolucijskom fazom – s još većom učinkovitošću, udobnošću i kvalitetom te novim konceptom rada. Golf ne može biti bolji od ovoga,” rekao je Thomas Schäfer, izvršni direktor Volkswagen osobnih automobila.
Tijekom posljednjih pet desetljeća, Volkswagen glavna tvornica u Wolfsburgu postala je na neki način “duša” globalne proizvodnje Golfa: više od polovice od više od 37 milijuna modela ovog kralja kompaktne klase prodanih do danas – u prosjeku 400.000 jedinica godišnje – izgrađeni su u glavnom postrojenju. To uključuje “klasični” Golf, sada u svojoj osmoj generaciji, s raznim izvedenicama kao što su Volkswagen Golf Variant i Golf Sportsvan, te širok raspon modela i pogonskih sklopova.
Najveća tvornica za proizvodnju automobila Volkswagen grupe imala je i ovaj tjedan još jedan razlog za slavlje. Samo nekoliko dana prije početka proizvodnje novog Golfa, tvornica je proslavila 48-milijunto vozilo koje je sišlo s proizvodne trake; nijedna druga automobilska tvornica u svijetu nije proizvela ni približno toliko vozila kao tvornica u Wolfsburgu. Malo je reći da je slavljenički model bio Golf. Model u urano sivoj boji već je na putu prema kupcu u Ujedinjenom Kraljevstvu. “48 milijuna je impresivna brojka koja nikada ne bi bila moguća bez motivirane i kvalificirane radne snage”, rekao je Jürgen Mahnkopf, zamjenik predsjednika generalnog i grupnog radničkog vijeća. “Naši zaposlenici uložili su svoje srce i dušu u svako pojedino vozilo koje je ovdje napravljeno u posljednjih 50 godina.”
S obujmom proizvodnje od oko 20 milijuna vozila, Golf je model koji se najviše izrađuje u tvornici. Drugo mjesto zauzima Buba, s gotovo 12 milijuna primjeraka proizvedenih u Wolfsburgu između 1945. i 1975. Tiguan sada zauzima treće mjesto, s nešto manje od 3,5 milijuna modela sišlih s proizvodnih traka od početka proizvodnje 2007. Prestigao je Polo, koji je s proizvodnjom više od tri milijuna jedinica krenuo na kanalu Mittelland 1975. “Veza između Golfa i tvornice u Wolfsburgu je prilično jedinstvena: Wolfsburg je Golf – a Golf je Wolfsburg,” upravitelj tvornice Rainer Fessel rekao je. “Kao tim smo proteklih tjedana i mjeseci pažljivo planirali početak proizvodnje. Sada smo oduševljeni što ćemo uskoro vidjeti novi Golf na cestama.”