Walter Wolf rođen je u Grazu, a djetinjstvo proveo u Mariboru. Kasnije će ga život preko Njemačke odvesti u Kanadu, gdje će se obogatiti poslovima vezanima za naftnu industriju, a ponajviše za eksploataciju crnog zlata u Sjevernom moru…
U svijetu automobilizma njegovo će se ime početi spominjati sredinom 70-ih, kad sklapa dogovor s probitačnim, ali ne baš imućnim britanskim entuzijastom Frankom Williamsom. Momčad su bazirali na ostacima prilično uspješne ekipe koju je vodio lorda Hesketh, no krajem 1976. putevi su im se razišli.
Williams će osnovati svoju momčad, koja će postati jedna od najuspješnijih, no inicijalno će Wolf imati više uspjeha, uključujući i senzacionalnu pobjedu koju je osvojio Jody Scheckter na VN Argentine 1977., u prvom nastupu momčadi Walter Wolf.
Walter Wolf Racing je u prve dvije sezone bio iznimno uspješan. Pobjedama na VN Monaca i VN Kanade Jody Scheckter je osvojio drugo mjesto u poretku vozača, a Walzer Wolf četvrto u konstruktorskom poretku 1977.
I sljedeće je godine bolid bio vrlo brz, no 1979. je sve pošlo po zlu. Scheckter je donio naslov za Ferrari, a njegova je bivša momčad ostala bez boda, nakon čega se Walter Wolf i povukao iz prvenstva.
Kasnije je momčad Walter Wolf nastupala i u utrkama turističkih automobila, a kad je Wolf 80-ih počeo ulagati i u tadašnjoj Jugoslaviji, gdje će dati svoje ime brendovima cigareta i muške kozmetike, slovenski je vozač Matjaž Tomlje nastupao pod njegovim sponzorstvom, nabavivši i prvi BMW M3 u bivšoj državi.
Poznata je i Wolfova uloga u razvoju jurilice Lamborghini Countach: nezadovoljan svojim ranim primjerkom, platio je tvornici za razvoj svog automobila pod nadzorom Dallare, a taj je razvoj poslužio kao osnova za predstavljanje serijskog modela Lamborghini Countach LP 500.