Nova generacija pick-up modela Ford Ranger već je preko pola godine dostupna za narudžbu kod naših trgovaca, sad je postao još napredniji, te izgledom još markantniji. Baš ostavlja dojam, a mi smo isprobali 2.0-litreni biturbo TDCi verziju od 205 KS…
Pick-up tržište ne gubi na popularnosti, svoj dio kolača u prodajnom segmentu uvijek uzmu, ali ovakve modele biraju isključivo ljudi koji žive avanturistički ili bolje rečeno kojima je posao u takvim uvjetima. Ford Ranger je jedan od najzastupljenijih u toj kategoriji. Američki stil i dizajnerski potpis očito se dopadaju kupcima. Pogotovo je dobru priču napravio prethodnik u Raptor varijanti. Sad je stigla nova generacija, koja se nudi u velikom izboru opcija – XL, XLT, Tremor, Limited, Wildtrak, Wildtrak X i Platinum varijanti. A tu je opet i Raptor.
Novi Ranger, koji je izgrađen i nastao na temeljima suradnje s modelom i polubratom po formi – Volkswagen Amarok, nudi se u dvije pogonske opcije 2.0 TDCi (170 i 205 KS) i 3.0 TDCi (240 KS).
Prvi kilometri otkrivaju velike promjene izvana, a posebno iznutra. Radni stroj je i dalje, koji nudi puno toga dojmljivog i lijepo složenog. Prednosti u odnosu na prethodnika? U velikom testu sve otkrivamo.
Novi Ranger dostupan je od 42.060 eura. Wildtrak verzije od 60.133 eura.