NAJAVA TESTA

Renault Captur Esprit Alpine TCe 160 EDC, opet zanimljiv i tako privlačan

Foto: I.J.

Facelift Captur je svestran i multitalentiran, kompaktan izvana (4,23 m) i pristojno prostran iznutra. Upravo se vozimo u najsnažnijoj benzinskoj varijanti od 160 KS…

Kada je predstavljen, glavni moto za novi Renault Captur u osvježenoj varijanti je bio – auto za život. Doslovno, ovaj model pokriva sve potrebe današnje ubrzane svakodnevice. Osim što veseli vozačkim potencijalom, izuzetno je napredan, a u Esprit Alpine paketu tako privlačan.

Novi Captur zadržava svoju svestranost, dvobojne boje karoserije i zavidnu razinu unutarnjeg prostora, zajedno s puno napredne tehnologije. Uz ove kvalitete, koje su sve dio njegove DNK, Captur nove generacije dobiva niz novih značajki. Izražajniji iznutra i izvana, stil donosi jedinstvenu notu elegancije i sportskog duha s novom završnom obradom Esprit Alpine. Kabina je predstavljena novim presvlakama i novim opcijama zaslona na kontrolnoj ploči. Dostupan ovisno o verziji, multimedijski sustav OpenR Link s ugrađenim Googleom pruža najbolje u ugrađenoj tehnologiji s Android Automotive 12, prvim u svijetu u B segmentu. Potpuno nova elektronička arhitektura podiže sigurnost na novu razinu, s nizom najnovije generacije pomoći u vožnji uključujući funkciju predvidljive hibridne vožnje i Active Driver Assist, za razinu 2 autonomne vožnje. Ipak, nas je opet podsjetio kako se dobro vozi…

Novi Renault Captur dostupan je u ponudi s čak pet motora, a mi smo ovaj put isprobali 160 KS u benzinskoj 1.33 litrenoj TCe varijanti, u blago hibridnoj izvedbi. Oduvijek smo imali visoko mišljenje o Capturu, je li tako i ostalo, provjerite uskoro u velikom testu koji donosimo…

POGON
Motor: benzinski motor , 4 cilindra
Ugradnja: sprijeda poprečno
Obujam: 1333 ccm
Snaga benzinskog motora: 118/160 KS pri 5500 o/min
Provrt x hod
: 72,2 x 81,34 mm
Moment: 270 Nm pri 1800-3750 o/min
Mjenjač: automatski, 7-brzina EDC
Pogon: prednji


KAROSERIJA
Izvedba: crossover, B-segm., 5V
Dimenzije: 4.239 x 1797 x 1575 mm
Međuosni razmak: 2639 mm
Cd: 0,30
Udaljenost od tla: 169 mm
Krug okretanja: 11,1 m
Masa/nosivost: 1363/435 kg
Prtljažnik: 422 – 1596 l
Spremnik: 48 litara
EuroNCAP: 5 zvjezdica

PODVOZJE
Ovjes: MacPherson, torizija
Kočnice: samov. diskovi  / diskovi
Ručna: električna
Naplaci: aluminijski
Gume: 225/45 R19

PERFORMANSE
Brzina: 170 km/h
0-100 km/h: 9,9 s
Na testu: 7,3 l/100 km
CO2: 131– 142 g/km

CIJENA
Testni model: 30.890 eura
Osnovni benzinski model: 21.340 eura (TCe 90 evolution)

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

Podijeli na:

Preporučeni sadržaj

Ponosno objavljujemo suradnju HAK-a & Osiguraj.me
Član ste HAK-a? Pokupite ekskluzivan dodatni popust od 12%. Kliknite odmah!
Sudjelovali ste ili skrivili prometnu nesreću? Smanjite financijsku štetu uz ovih 10 savjeta!