Dizajner Harvey J. Earl je, kao odgovor na rastuću popularnost europskih sportskih modela, predstavio GM-ov adut, konceptnu Chevrolet Corvette
Chevrolet Corvette je briljirala na izložbi Motorama pa su brže-bolje odlučili pokrenuti serijsku proizvodnju. General Motors je 1950-ih po SAD-u svake godine predstavljao putujuću izložbu zvanu Motorama, na kojoj su osim svih modela tvrtke za tu sezonu predstavljani i nevjerojatni konceptni automobili.
Kad je 17. siječnja 1953. na izložbi Motorama u New Yorku predstavljen za američke pojmove maleni sportski dvosjed s karoserijom od novog, revolucionarnog materijala, stakloplastike. Dizajner Harvey J. Earl bio je više nego svjestan rastuće popularnosti europskih sportskih automobila u SAD i odlučio je predstaviti model koji će im moći parirati.
Chevrolet Corvette se pokazala toliko popularnom među posjetiteljima Motorame da su je brže-bolje odlučili pustiti i u serijsku proizvodnju.
Niti šest mjeseci kasnije, 30. lipnja 1953. prvi je primjerak sišao s proizvodne trake u mjestu Flint u saveznoj državi Michigan. Tony Kleiber, radnik s tekuće trake, dobio je čast da proveze prvi primjerak iz tvornice. Novi materijal nije još bio u potpunosti provjeren, a ni Amerikanci još nisu bili posve pripravni na takav automobil.
Zbog toga je do kraja godine proizvedeno samo 300 primjeraka Chevrolet Corvette. Svi su bili bijeli s crvenom unutrašnjošću, imali anemični 6-cilindarski motor, automatski mjenjač sa samo dvije brzine i bubanj kočnice.
Ni po čemu nije bila dostojan konkurent europskim modelima, prodaja je bila razočaravajuća, i kada je model za 1955. napokon dobio V8 motor u GM-u su već odlučili da je to posljednja Chevrolet Corvette.
No tada je Ford predstavio svoj otvoreni dvosjed, Thunderbird, i Chevrolet je čisto iz inata odlučio ipak redizajnirati Corvette. Bio je to pun pogodak te smo već proslavili 69. obljetnicu kontinuirane proizvodnje najpoznatijeg američkog sportskog automobila.