Korporacija Chrysler potkraj 70-ih nalazila se na rubu propasti, katastrofalni modeli Dodge Aspen i Plymouth Volare posve su srozali ugled korporacije
Tome će svjedočiti i beskonačni štosovi na račun Alovog starog Dodgea u popularnoj televizijskoj seriji Bračne vode. U Europi su imali zastarjelu gamu i našli se gotovo u središtu najvećih skandala oko prohrđavanja.
Ipak, upravo će jedan u Europi razvijen automobil, Simca Horizon, u američkoj inačici, kao Dodge Omni, u znatnoj mjeri pomoći izvlačenju iz krize. Za što će najveće zasluge ipak imati Lee Iacocca, netom postavljen na čelo tvrtke, nakon što ga je s čelne pozicije u Fordu potjerao Henry Ford II.
Iacocca je tada učinio do tog trenutka u američkom kapitalizmu posve nezamisliv, heretičan potez, zatraživši ni manje više no od američkog Kongresa da bude jamac jamči kreditorima Chryslera. Premda je malo tko od političkih ili poslovnih analitičara vjerovao da će Kongres pristati, Iacocca ih je uspio uvjeriti da jamče za Chrysler.
To je bio možda i najznačajniji pojedinačni događaj u transformaciji ne samo američkog društva, nego i svjetskog poretka prema današnjem neoliberalnom kapitalizmu. Iacoccina je kocka u potpunosti uspjela, riješili su se europske podružnice, izbačen je niz novih, uspješnih modela, dugovi otplaćeni i poslovanje vraćeno u pozitivu.