Tvrtka Dixi iz Eisenachu 1927. sklapa licencu za proizvodnju tada najpopularnijeg visokoserijskog automobila u Europi – britanskog Austin 7. BMW Dixi 3/15 DA-1 njegova je izvedenica
Njemačka licencna verzija britanskog hit-modela Austin 7 (često se piše i Austin Seven), BMW Dixi 3/15 DA-1, predstavljen 1. siječnja 1928., automobilski je početak tvrtke BMW. Dixi je brend tvrtke Automobilwerke Eisenach, utemeljene 1904. U teškoj ekonomskoj klimi 1920-ih, tvrtka je loše prodavala svoje modele 6/24 i 9/40. Stoga su odlučili ući na profitabilnije tržište malih automobila te je 1927., s britanskom tvrtkom Austin Motor Company, potpisan licencni ugovor za proizvodnju modela Austin 7.
Dogovorena je proizvodnja 2000 automobila godišnje, a Dixi je Austinu plaćao pristojbu, po svakom proizvedenom vozilu. Prvih 100 automobila Austin je isporučio kompletno pa su samo postavljane oznake Dixi, a 1. siječnja 1928. u Njemačkoj je, po licenci, proizveden prvi automobil – BMW Dixi DA-1 3/15 PS. Kratica DA značila je Deutsche Ausführung (njemačka inačica), a 3/15 fiskalne i stvarne konjske snage. Osim što je volan bio na lijevoj strani te je koristio metričke mjere za vijke, bio je gotovo jednak britanskom modelu Austin 7.
Proizvodio se kao kupe, roadster, tourer i limuzina, a nekoliko je šasija, s kompletnom mehanikom, išlo vanjskim karoseristima. BMW je Versajski ugovor limitirao u glavnom biznisu, izradi vojnih avionskih motora, pa je uprava odlučila priječi na proizvodnju automobila. Tom je strategijom BMW 1928. kupio Automobilwerke Eisenach, s njim i prava na proizvodnju automobila Dixi. Prvi su automobili imali oznaku BMW Dixi, ali je 1929., dorađenom verzijom, Dixi u oznaci odbačeno te je automobil dobio oznaku BMW 3/15 DA-2.
Dixi, potom BMW Dixi i na koncu BMW 3/15 DA-2 bio je dugačak 2800 mm, širok 1170 mm i visok 1625 mm, međuosnog razmaka 1905 mm, mase 590 kg. Pokretao se rednik 4-cilindrašem obujma 749 ccm, dugohodne izvedbe (56 x 76 mm) sa samo dva temeljna ležaja koljenastog vratila. Imao je dva stojeća ventila po cilindru, kompresijski omjer 5,6:1 i rasplinjač Zenith/Solex te razvijao 15 KS pri 3000/min. S klasičnom koncepcijom, motor uzdužno sprijeda, 3-stupanjskim nesinkroniziranim mjenjačem i stražnjim pogonom razvijao je 75 km/h.