Fiat je još jednom potvrdio poziciju vodeće marke unutar Stellantis grupe po volumenu i vodi na domaćim tržištima širom svijeta…
U Brazilu, Fiat je tržišni lider s tržišnim udjelom od 20,9%, što potvrđuje da je Fiat Strada neosporno najprodavaniji u segmentu, kao i trenutni lider u industriji.
U Italiji, gdje marka dominira tržištem s 11% tržišnog udjela, Fiat Panda je najprodavaniji automobil, a zahvaljujući modelima Ducato i Doblò, Fiat Professional prednjači na tržištu gospodarskih vozila. Dok u Turskoj s 11,5% kao i u Alžiru sa 60% najprodavaniji su Fiat Tipo i Doblò.
U godini proslave svoje 125. obljetnice, Fiat je tako učvrstio vodstvo zahvaljujući značajnim rezultatima postignutim u prvih jedanaest mjeseci ove godine na svojim domaćim tržištima u Južnoj Americi, Europi – unatoč izazovnom razdoblju tranzicije – Bliskom istoku i Africi. Marka, zapravo, vodi na svoja četiri “domaća tržišta” s udjelom od 20,9% u Brazilu, 11% u Italiji, 11,5% u Turskoj i 60% u Alžiru.