Problema je bilo u prvim serijama PDE dizelaša 2.0 TDI s brizgaljkama, a u taj Passat ugrađena je unaprijeđena serija Bosch, no problema bi moglo biti s prevelikom kilometražom, dakle ne kupujte ga prije temeljitog pregleda…
Povoljno mi se nudi Volkswagen Passat 2.0 TDI iz 2009. To je posljednja serija s ubrizgavanjem ‘pumpa-brizgaljka’, a čuo sam da je bilo problema s turbodizelašem 2.0 TDI te generacije…Nenad B.
Volkswagenov turbodizelaš 2.0 TDI s direktnim ubrizgavanjem po sustavu ‘pumpa-brizgaljka’ (PDE – Pumpe-Dϋse-Einheit) imao je problema na početku, od 2004. do 2007., jer je takva izvedba vrlo složena i zahtjevna. U početku se mislilo da se 16-ventilska tehnologija ne može kombinirati s masivnim sklopovima ‘pumpa-brizgaljka’. Kad se to uspjelo, u glavi motora su ostali pretanke stijenke, koje su potom stvarale problem s brtvljenjem – trošenje ulja, lošije izgaranje…
Najviše je problema bilo sa Siemensovim piezo-brizgaljkama (na slici desno), što je riješeno ugradnjom Boschovih elektro-magnetskih, koje se naizgled razlikuju po masivnijoj izvedbi (lijevo). Ali, u serijama od 2008. problema više nije bilo. No, s obzirom na godine i, izvjesnu, visoku kilometražu, prije kupnje automobil odvedite automobil na stručni pregled.
Isplati li se Passat 2.0 TDI iz 2009., čuo sam da je imao problema?
Podijeli na: