Kia je na događaju Kia CEO Investor Day u Seulu nedavno predstavila osvježenu strategiju do 2030. godine
Kia je osvježila svoju srednjeročnu i dugoročnu poslovnu strategiju s naglaskom na elektrifikaciji. Novi godišnji prodajni cilj za 2030. godinu je 4,3 milijuna vozila, od toga će 2,38 milijuna vozila biti elektrificiranih.
Kia je svoju srednjeročnu i dugoročnu strategiju “Plan S” prvi put predstavila 2020. Radi se o strategiji koja se fokusira na preventivni prelazak na poslovanje usmjereno u elektrifikaciju i pružanje prilagođenih rješenja mobilnosti. Od tada Kia svake godine organizira događaj CEO Investor Day na kojem ulagačima i svojim zaposlenicima predstavlja najnovije informacije o viziji i ciljevima tvrtke.
Na ovogodišnjem događaju Kia je objavila osvježene ciljeve i više informacija o svojoj poslovnoj strategiji. Kijin globalni prodajni cilj za 2030. sada je postavljen na 4,3 milijuna vozila, što je za 34,4 posto više od prvobitnog prodajnog cilja za 2023. godinu, koji je iznosio 3,2 milijuna vozila. Kia također namjerava postati vodeća marka električnih vozila, a udio elektrificiranih automobila u 2030. godini želi povećati na 55 posto (2,38 milijuna vozila). To je 7,5-postotno povećanje odnosno 300.000 vozila više u odnosu na cilj za 2030. prvobitno najavljen 2022. godine, dok se globalni prodajni cilj za elektrificirana vozila povećao za 15,5 posto (320.000 vozila).
– 1,6 milijuna prodanih električnih vozila 2030., a 2027. Kia će nuditi čak 15 električnih modela
– Kia će 2025. uvesti povezivost kod svih svojih novih modela
– Europska proizvodnja malih i srednje velikih električnih vozila već od 2025. godine
– Tehnologije budućnosti, nova produktna strategija i razvoj sustava za SDV
– Uspostavljanje poslovne strukture za namjenska vozila (PBV)
– Niže cijene baterija, elektro motora i punjačkog sustava u odnosu na 2018.