Egzotični brend koji se bori za svoje svjetlo pod suncem za sada je siguran, ako je vjerovati čelnicima Stellantisa…
Maserati već neko vrijeme ne funkcionira najbolje. Prodaja je prošle godine pala za 57 posto kada je samo 11.300 ljudi kupilo automobil s oznakama trozupca. Trend se nije promijenio ni kroz dosadašnji period u 2025., budući da je sportska talijanska marka već pala za dodatnih 48 posto do ožujka u usporedbi s prva tri mjeseca 2024.
Kao da to nije dovoljno loše, nove carine koje je Trump nametnuo prouzročit će pustoš. Nijedan Maserati model ne proizvodi se u SAD-u, koje je tradicionalno jedno od najvećih tržišta marke. Stvari izgledaju dovoljno mračno da je Stellantis angažirao konzultantsku tvrtku McKinsey & Company da procijeni zabrinjavajuću situaciju i ponudi najbolje rješenje. Ipak, Stellantis se ne želi samo tako odreći talijanskog bolesnog luksuznog brenda…