Indianapolis Motor Speedway s originalnom kamenom podlogom pokazao se preopasnim, bilo je pet smrtnih slučajeva u prvoj sezoni, pa je 1910. dobio podlogu od 3,2 milijuna cigli, a uspjeh počinje 1911. utrkama od 200 krugova, ‘500 milja Indianapolisa’ – Indy 500
Izgradnja je počela 9. veljače 1909., idejom da bi utrke automobila na zatvorenoj kružnoj stazi mogle privući velik broj gledatelja i postati profitabilne. Povijest je počela startom utrke balona početkom 1909., a i prva je automobilska utrka održana 19. kolovoza 1909.
Investicija skupine financijera, koju je vodio Carl G. Fisher, u početku se suočavala s nizom problema. Originalna se kamena podloga pokazala preopasnom, zabilježeno je čak pet smrtnih slučajeva u prvoj sezoni, utrke su doživjele fijasko i činilo se da je projekt nastao po uzoru na britansku ovalnu stazu Brooklands osuđen na propast.
Fisher je ipak odlučio pokušati ponovo, na stazu je postavljen sloj od 3,2 milijuna cigli, što će joj dati legendarni nadimak Brickyard, premda je danas samo jedna mala traka na startno-ciljnoj ravnini podsjetnik na ciglene dane, a ostatak je pod asfaltom.
Tijekom 1910. nije bilo novih smrti, utrke su prolazile dobro, no publike nije bilo dovoljno, valjalo je smisliti nešto veliko. Odlučeno je 1911. održati veliku utrku, u kojoj će vozači morati prijeći čak 200 krugova, dakle točno 500 milja (805 km), za u ono doba nevjerojatnih 25.000 dolara nagrade.
Snažna je medijska kampanja privukla više od osamdeset tisuća ljudi na stazu, prijavljeno je više od 40 automobila, Henry Ford imenovan počasnim sucem. Na startu našli su se automobili čak 23 proizvođača, a zanimljivo je da su od svih do danas na životu ostali samo Buick, Fiat i Mercedes.
No, to je neka druga priča, ona o Indy 500, a danas smo se prisjetili da je Indianapolis Motor Speedway postojao i prije početka te kultne utrke.