Giuseppe Busso se proslavio slavnim motorom Alfa Romeo Bialbero (1.3 – 2.0), a umro je tri dana nakon gašenja drugog slavnog motora, Alfa Romeo V6 (2.0 do 3.2)
Na slici, s lijeva: Orazio Satta Puliga, Giuseppe Busso, Giuseppe Luraghi i Carlo Chiti, 1961.
Giuseppe Busso, rođen 27. travnja 1913. u Torinu, radio je u zrakoplovnom odjelu tvrtke Fiat i za Ferrari, a najveći dio karijere bio je dio najužeg tima tvrtke Alfa Romeo, glavni konstruktor za motore. Konstruirao je 1954. slavni 4-cilindarski benzinski motor DOHC (tal. Bialbero), koji će u modelima Alfa Romeo Giulietta, Alfa Romeo Giulietta, Alfa Romeo Giulia i Alfa Romeo Giulia Sprint donijeti velike uspjehe marki.
Alfa Romeo Bialbero (DOHC) uspjeh je doživio u serijama 1.3, 1.4, 1.6, 1.8 i 2.0. Ipak, proslavit će ga još jedna slavna i sjajna kreacija: 1979. je razvio podjednako slavni V6, koji je u ‘alfističkim’ krugovima nerijetko i nazivan po njegovom prezimenu. Izvorno napravljen kao 2.5 V6 sa 156 KS za Alfa Romeo Alfa 6.
Potom je doživio i serije 2.0, 2.0 Turbo, 2.8, 2.9, 3.0, 3.2, a ugrađivao se i u modele Alfa Romeo GTV6, Alfa Romeo 90, Alfa Romeo 75 i Alfa Romeo 155. Proizvodnja ‘Busso’ motora prestala je posljednjeg dana 2005., a samo tri dana potom stalo je i srce njegovog konstruktora! EVO Magazin je 2011. proglasio Alfa Romeo V6 motor s najboljim zvukom među 6-cilindrašima.
Giuseppe Busso, slavni konstruktor motora Alfa Romeo, umro je 3. siječnja 2006.