Toyota Soarer, japanski coupe 2×2 dugačak 4860 mm, s benzincem 4.0 V8 snage 245 KS i 4-stupanjskim automatskim mjenjačem, postizao je 220 km/h i do stotke ubrzavao za 9,3 s
Kamera za vožnju unatrag posebna je vrsta video kamere koja se ugrađuje u stražnji dio vozila kako bi pomogla u vožnji unatrag te smanjila stražnje nevidljivo područje ‘mrtvi kut’. Osnovna joj je zadaća sprječavanja naleta na osobe, vozila, predmete i objekte iza stražnjeg dijela vozila.
Područje neposredno iza vozila opisano je kao “zona ubijanja”, a posebice su ugrožena djeca. Kamera za vožnju unatrag obično ja spojene na zaslon glavne jedinice vozila. Uobičajena varijanta je sustav Surround View, koji sastavlja sintetički, ali poziciono točan pogled odozgo prema dolje na vozilo i prostore oko njega.
Kamere za vožnju unatrag koriste zaslone nadzorne ploče koji se također koriste s GPS navigacijskim sustavima.
Unutar vozila, zaslon je obično ožičen tako da automatski detektira kada je mjenjač postavljen za vožnju unatrag, prikazujući rezervni prikaz na zaslonu nadzorne ploče dok je vozilo u vožnji unatrag i/ili pruža mrežne smjernice otkrivanjem oznaka parkirališta za pomoć vozaču.
Prva kamera za vožnju unatrag korištena je u konceptnom Buick Centurion iz 1956., predstavljenom u siječnju 1956. na specijaliziranoj izložbi automobila budućnosti General Motors Motorama.
Na stražnjem dijelu vozila ugrađena je televizijsku kameru koja je slala slike na TV ekran na kontrolnoj ploči umjesto retrovizora. Konceptni Volvo Experimental Safety Car (VESC) iz 1972. sljedeći je imao stražnju kameru, ali nije ugrađena u tržišni Volvo 240.
Prvi tržišni automobil koji je imao kameru za vožnju unatrag bio je Toyota Soarer Limited iz 1991. ali se prodavao samo na američkom tržištu, a ne i na američkom pandanu Lexus SC. Toyotin sustav koristio je EMV zaslon u boji, s CCD kamerom postavljenom na stražnji spojler. U travnju 2000.
Na salonu automobila u New Yorku 2000 Nissanov luksuzni brend Infiniti odjel predstavio je konceptni model sa stražnjom kamerom iz kojeg je napravljen Infiniti Q45, koji je ja tržište stigao 2002.
Koristeći obojene linije vodiča na zaslonu kao parametar udaljenosti pri parkiranju, stražnji monitor upravljao je s kamere postavljene na registarsku pločicu u prtljažniku koja je prenosila zrcaljenu sliku na 7-inčni LCD zaslon na ploči. Prvi europski model sa stražnjom kamerom, kao dodatnom opcijom, bio je Nissan Primera iz 2002.
Koji je prvi auto s prednjim pogonom? Francuski Tracta Type A iz 1927.!
Koji je automobil prvi ugradio daljinsko centralno? Renault Fuego iz 1982.!
Koji je prvi automobil s klima uređajem? Packard 180 Touring Sedan iz 1939.!
Koji je prvi automobil s dizelskim motorom? Mercedes-Benz 260 D iz 1936.!
Koji je prvi automobil sa serijskim zračnim jastukom? Američki Oldsmobile Toronado iz 1973.!
Koji je prvi automobil s disk kočnicama? Američki Tucker 48 iz 1947.
Koji je prvi automobil ugradio sigurnosni pojas? Volvo PV 544 iz 1959.
Koji je automobil prvi imao zupčasti remen? Njemački Glas S 1004 Coupe iz 1962.
Koji je prvi automobil sa sustavom Start-Stop? Volkswagen Passat Formel E iz 1981.
Koji je automobil prvi imao elektropokretač? Cadillac Model Thirty iz 1912.
Koji je automobil prvi imao volan? Panhard et Levassor 4hp iz 1894.
Koji je prvi automobil s automatskim mjenjačem? Oldsmobile Custom 8 Cruiser iz 1939.
Koji je prvi automobil sa servouređajem volana? Američki Chrysler Imperial iz 1951.
Koji je automobil uveo kontinuirani automatski mjenjač (CVT)? Nizozemski DAF 600 iz 1958.!