Osvježeni Peugeot 208 ponovno je prava atrakcija u prometu. Francuzi su opet dizajnerski poentirali, a sad provjeravamo koliki je bingo ovaj hibridni pogonski sklop…
Peugeot 208 je kroz prethodnike, sve generacije, oduvijek privlačio dizajnom. Njihov vanjski rukopis uvijek je zračio svježinom i atraktivnošću, iznimka nije ni kod ovog osvježenja i facelift varijante. Model koji u novu avanturu i pohod na tržište kreće s početnih 18.060 eura (Active paket), opet je iznimno vozački nastrojen. Baš kako i djeluje na cesti, tako nekako prenosi doživljaj i kroz vožnju. Pogotovo uz standardno ‘maleni’ upravljač i efektni Peugeot I-Cockpit 10″ veličine.
Mi smo testirali hibridni 1.2 litreni sklop od 100 KS. Uz automatski 6-brzinski mjenjač, vožnja je iznimno ugodna. Prilično dobro doprinosi na sam doživljaj vožnje. A naša testna vožnja trenutno boravi na 6 litara/100 km potrošnje.
Novi 208 je izuzetno atraktivan i dizajnerski, kako izvana tako i iznutra pogođen model. Neke stvari francuski tim inženjera ipak je mogao i bolje odraditi. Uz sve pohvale prije…
Zato čitajte uskoro veliki test, gdje otkrivamo sve pluseve i minuse. Potonjih je ipak puno manje…