Consalvo Sanesi, rođen 28. ožujka 1911., doprinio je razvoju bolida Alfa Romeo nakon II. svjetskog rata, nastupio na pet prvenstvenih utrka Formule 1, a u utrkama izdržljivosti briljirao, pobijedio u klasi na utrci Carrera Panamericana 1954. i osvojio drugo mjesto na Mille Miglia 1952.
Uloga tvorničkih testnih vozača, ljudi koji rade kilometre i kilometre fino podešavajući buduće i aktualne modele neke tvrtke, najčešće je prilično samozatajna i neopjevana, osim ako se zovete Valentino Balboni. No u povijesti je ipak bilo slučajeva kada su neki testni vozači postajali i te kako poznati, ako bi dobili priliku predstavljati svoju firmu na trkaćoj sceni.
To je bilo pogotovo izraženo u najranijim danima automobilizma, pa se prisjećamo velikana kao što su Ferenc Szisz ili Christian Lautenschlager. No njihovim je stopama i mnogo kasnije, nakon II. svjetskog rata, nastavio i tvornički vozač tima Alfa Romeo Consalvo Sanesi.
Consalvo Sanesi, rođen 28. ožujka 1911., u srednjetalijanskom gradu Arezzo, od druge je polovice 1940-ih povremeno dobivao priliku voziti, obično sportske automobile milanske tvrtke, nerijetko i na najvećim utrkama.
Nastupio je i na pet prvenstvenih utrka Formule 1, gdje se nije borio za pobjede nego služio kao podrška u slučaju da se nekoj od vodećih zvijezda pokvari bolid. No u utrkama izdržljivosti je upravo briljirao, o čemu svjedoči pobjeda u klasi na utrci Carrera Panamericana 1954., kao i drugo mjesto na Mille Miglia dvije godine ranije.
No utrkivanje je uvijek bilo u drugom planu, samo dio posla, a posve je prestalo nakon teške nesreće na 12 sati Sebringa 1964. Imao je veliku ulogu u timu za Le Mans 1953, u kojoj je glavni bio legendarni Juan Manuel Fangio.
Consalvo Sanesi, testni i trkaći vozač za Alfa Romeo, junak utrka izdržljivosti, umro je 28. srpnja 1998.