David Coulthard je od 1994. do 2008., u momčadima Williams, McLaren i Red Bull, vozio je 247 utrka te ostvario 13 pobjeda, 12 prvih startnih mjesta, 18 najbržih krugova i 62 puta…
Tijekom povijesti utrka postojalo je mnogo sjajnih vozača utrka, sposobnih za velike rezultate, pobjede i titule. Velike prvake odlikovala je konzistentnost, sposobnost da u svakoj utrci budu na visini zadatka, no pored njih postojali su i vozači koji prirođenoj brzini nisu znali dodati takvu konzistentnost.
Ponajbolji među njima, Gerhard Berger ili David Coulthard, bili su sjajni drugi vozači u momčadi. Jednom ili dvaput godišnje bi zabljesnuli, imali svoj vikend i bili nedostižni svima, uključujući i one najveće suvremenike, no ostatak vremena bili su osuđeni na ulogu druge violine.
David Coulthard posebice je intrigantan. Nastupao je u Formuli 1 petnaest godina, isključivo za tri velike momčadi: Williams, McLaren i Red Bull, te je tijekom tog razdoblja ostvario nipošto zanemarivih trinaest pobjeda u Velikim nagradama. Jednu za Williams, a čak dvanaest za McLaren.
David Coulthard bio je sjajan razvojni vozač. Svojevrstan partner bio bu je veliki konstruktor Adrian Newey, kojeg je pratio od momčadi do momčadi, njegova je nesposobnost da ‘pokupi vrhnje’ nakon razvoja bolida.
Kada bi bolidi koje je vozio bili osrednji ili tek dobri Coulthard je iz njih znao povremeno izvući maksimum i donijeti kakvo neočekivano postolje ili pobjedu, nerijetko pritom posramljujući uglednije momčadske kolege.
No ako bi bolid njegove momčadi postao najbolji na gridu, momčadski bi kolega ‘eksplodirao’ i počeo osvajati utrke u nizu, a Coulthard bi ostao na svojoj jednoj do dvije godišnje (tri u najboljoj sezoni, 2001.)
Popularan u momčadima i među kolegama, a i u dobrom dijelu publike zbog tipične britanske duhovitosti i britkog jezika, po završetku je trkaće karijere ostvario uspjeh i na području televizijskog komentiranja utrka, dok se privatno bavi hotelijerstvom.
Poznat je i kao ljubitelj klasičnih Mercedesa. Sretan 50. rođendan!