Parni traktori, kao i u slučaju parnih automobila, bili su preglomazni i nezgrapni te nisu u potpunosti zaživjeli, pa je prelomi trenutak nastanak traktora pokretanog motorom s unutrašnjim izgaranjem
S razvojem novih tehnologija u 19. stoljeću, pojavila se i težnja za zamjenom tradicionalnih sredstava za rad na polju uz pomoć tegleće marve, novim, moćnijim mehanički pogonjenim strojevima.
Konstruirani su tako i parni traktori, no baš kao i u slučaju automobila, bili su preglomazni i previše nezgrapni i nisu u potpunosti zaživjeli. Stoga je presudan bio nastanak prvog benzinskog traktora, pokretanog otto motorom.
John Froelich, rođen 24. studenoga 1849. u mjestu Waterloo okrugu Clayton, američkoj saveznoj državi Iowa, 1892. je konstruirao prvi traktor. Kombinirao je motor Van Duzen, snage 16 KS, šasiju Robinson i mjenjač vlastite konstrukcije, koji je omogućavao vožnju i rad naprijed-natrag…
Potom je napravio preteču prvog kombajna, a 1895. i mehaničku perilicu rublja, Froelich Neostyle Washer. John Froelich, konstruktor prvog benzinskog traktora, umro je 24. svibnja 1933.
Harry Ferguson, britanski pionir pogona 4×4, ‘otac suvremenog traktora’