Frank Raymond Wilton ‘Lofty’ England, rođen 24. kolovoza 1911. u sjeverozapadnoj periferiji Londona, u mladosti je stekao glas jednog od najboljih mehaničara za trkaće automobile
Lofty England je kao vozač osvojio drugo mjesto na prvom RAC reliju, a ‘remek djelo’ mu je osnivanje tvrtke Jaguar 1935. No minuciozna priprema i dorađivanje trkaćih automobila nadaleko su pročuli ovog gotovo dva metra visokog mladića. Za Tima Birkina radio je na projektu kompresorom pogonjenih bolida Bentley, a kasnije su ga angažirali prvo američki milijunaš Whitney Straight, a potom tajlandski princ Bira, dva legendarna ‘gastarbajtera’ u britanskom i europskom trkaćem svijetu 1930-ih.
Neposredno pred II. svjetski rat priključio se Alvisu, gdje je postao voditelj servisnog odjela i prvi puta pokazao kako se dobro snalazi i u managementu. Nakon rata preuzeo je identičan položaj u tvrtki Jaguar, nastaloj iz predratnog SS-a.
Životno je djelo Lofty England ipak ostvario kao vođa trkaćeg tima Jaguara 1950-ih, dovevši ih do tri pobjede na Le Mansu (pet, računamo li i one privatne momčadi Ecurie Ecosse). Mnogi mu i danas zamjeraju što nije, kao i Mercedes-Benz, povukao svoje bolide iz tragične utrke na Le Mansu 1955.
Nakon što ss Jaguar povukao s utrka, England se vratio u upravljačke strukture tvrtke i s godinama postajao sve utjecajniji. Naslijedio je Sira Williama Lyonsa na čelu tvrtke, vodio pregovore o spajanju s korporacijom BMC i potakao razvoj sjajnog V12 motora.
Kreirao ga je stari prijatelj Walter Hassan, koji ga je i doveo u Jaguar. Uz Lyonsa i Malcolma Sawyera Lofty England najznačajnija je osobnost u povijesti Jaguara.
Lofty England, legendarni pokretački duh Jaguara, umro je 30. svibnja 1995.