Vremeplov

50 godina: Alfa Romeo Berlina (1968. - 1977.)

Ozbiljnija od Giulije, no zbog dizajna je ipak sve do danas ostala u sjeni

30 godina: Fiat Tipo (1988. - 1995.)

Inovativac nastao na krilima Una, no ipak nije uspio dostići njegov uspjeh

Volkswagen na Bremen Classic Motorshowu: sretan 30. rođendan, Corrado!

Coupe inačica Golfa II, nesuđeni nasljednik Scirocca, zanimljiv konfekcijski sportaš, koji je stigao u krivo vrijeme, a uspjeh mu je potamnio nepouzdan G-punjač

50 godina: Ford Escort, protuotrov za Opel Kadett, startao na našem tr

Zastarjela je tehnologija maskirana za ono vrijeme modernim oblikom, osnovni 1.1/44 KS nije baš jurio (22,4 s, 129 km/h), ali sportske su inačice harale pistama i relijima

Vremeplov: Maserati 3500 GT (1957. - 1965.)

Nadmašio je Aston Martin, Facel Vegu i Ferrari te postao vladar GT klase

Vremeplov: BMW serije 7 (1977. - 1986.)

Napola uspjeli iskorak u elitu, s premalo cilindara da ga ozbiljno shvate

110. rođendan genijalca iz Razdrtog

Gorski Kotar slavi obljetnicu rođenja najvećeg konstruktora Indy 500 bolida

Vremeplov: Nissan Terrano (1985. - 1995.)

Proto-SUV koji je 1980-ih postao pravi statusni simbol u našim krajevima

Velikan iz sjene: Henry Ford II (1917. - 1987.)

Dostojan nasljednik legendarnog djeda, zacementirao uspjeh korporacije

Vremeplov: Bugatti Type 41 Royale (1927. - 1932.)

Najveličanstveniji automobil ikada, mada mu je samo ime bilo kraljevsko

Vremeplov: Alfa Romeo 33 Stradale (1967. - 1969.)

Najljepši automobil na svijetu, kojeg je malo tko imao priliku vidjeti

Vremeplov: Tatra (1897. - 1999.)

Beskompromisno svoji, često su bili ispred konkurencije, ali i vremena

50 godina: Mercedes-Benz slavne oznake /8, serije W115 i W114 (1968. -

Najuspješniji model s trokrakom zvijezdom, u verziji 200 D 'majka svih dizelaša', premda skupocjen, bio je 1974. najprodavaniji auto na zapadnonjemačkom tržištu, bez problema gazio milijun kilometara

65 godina: Opelovi karavani, toliko uspješni da su dali naziv klasi

Legendarna serija Caravan startala je 1953. Olympia Rekordom, nastavila 1957. Rekordom P1 i zaključena Omegom iz 1986., jer je prvom Insignijom 2008. preimenovana u Sports Tourer

25 godina: McLaren F1 (1992. - 1998.)

Neprikosnoveni car superautomobila, svojevrsni moderni Ferrari 250 GTO

50 godina: Cosworth DFV (1967. - danas)

Bez imalo sumnje ovo je bio i ostao najuspješniji trkaći motor svih vremena

50 godina: Mazda 110S (1997. - 1972.)

Prava senzacija s Dalekog istoka: spektakularni prvi wankel iz Hiroshime

50 godina: Aston Martin DBS (1967. - 1972.)

Kultnog oblika, danas je najjeftiniji klasični model ove britanske marke

120 godina: Oldsmobile (1897. - 2004.)

Proizveli prvi velikoserijski automobil i smislili tekuću vrpcu prije Forda

40 godina: Porsche 928 (1977. - 1995.), propao jer je bio nepotrebno s

Zamišljen kao zamjena za prerano otpisanu 911-icu nije ostvario cilj ni nadživio je, premda je osvojio titulu 'Europskog auta 1978. godine', ali njegove gene nije teško prepoznati u današnjoj uspješnici, Panameri