Mercedes-AMG C 63 S E Performance umjesto 4.0 V8 dobiva bi-turbobenzinca 2.0 s 476 KS i elektromotor od 150 kW, što ga do stotke katapultira za 3,4 s i brzine od 280 km/h
Preokret u 55-godišnjoj povijesti AMG tuninga: novi Mercedes-AMG C 63 S E Performance, znanjem i iskustvom iz Formule 1, donosi najsuvremenije tehnologije iz motosporta na cestu. Dvostupanjski elektromotor poprečno straga pomaže bi-turbobenzincu 2.0 postavljenom uzdužno sprijeda. Ovo je najsnažniji serijski četverocilindraš na svijetu! Otpuštanje snage i povećanje okretnog momenta odvijaju se spontano i bez odgode: kao u Formuli 1.
Električni pogonski sklop i baterija visokih performansi od 400 volti ekskluzivni su AMG patent, naglašavaju vrhunsku inženjersku kompetenciju programera iz Affalterbacha. Baš kao u Formuli 1, baterija je posebno konstruirana za brzu izlaznu snagu i napajanjem litij-ionskim baterijama s inovativnim izravnim hlađenjem ćelija. Kombinirana snaga sustava je 500 kW (680 KS), kombinirani maksimalni okretni moment sustava iznosi 1020 Nm. Ovo su nove Top-Gun vrijednosti za novi Mercedes-Benz C-klase.
Ostale značajke nove serije modela je potpuno varijabilni sustav pogona na sve kotače. AMG Performance 4MATIC+ koristi se za prijenos pogonske snage na cesti, a uključuje Drift Mode za još više užitka u vožnji. Ovome je pridodano aktivno upravljanje stražnjim kotačima (4WS) kao standard, još jedna jedinstvena značajka u ovom segmentu.
Mercedes-AMG C 63 S E Performance otvaramo novo poglavlje u povijesti naše marke. Čak i 55 godina nakon osnivanja naše tvrtke, mi u AMG-u nastavljamo pokazivati smjelost i volju da ostvarimo kreativnost, da isporučimo nešto posebno. Novi Mercedes-AMG C 63 je pravi ‘game changer’. Sa svojim revolucionarnim konceptom donosi potpuno novi pristup segmentu, koji je do sada bio prvenstveno karakteriziran obećanjem isključivo performansi, kaže Philipp Schiemer, predsjednik Upravnog odbora Mercedes-AMG GmbH.
S maksimalnom snagom sustava od 680 KS, doista držimo ovo obećanje. Ali inteligentni P3 hibridni koncept nudi mnogo više. Siguran sam da ćemo s ovom tehnologijom, koja uključuje mnogo znanja iz Formule 1, također privući novu skupinu kupaca, zaključio je.
Kao i u Formuli 1, baterija je posebno dizajnirana za brzu isporuku i preuzimanje energije. Električni domet od 13 kilometara omogućuje praktičan radni radijus, primjerice u gradu ili u stambenim područjima, stoji u službenom Mercedes-AMG dopisu.
U modelu Mercedes-AMG C 63 S, četverocilindrična jedinica razvija 350 kW (476 KS) pri 6725 o/min. To ga čini najsnažnijim četverocilindričnim motorom u serijskoj proizvodnji na svijetu. Maksimalni okretni moment od 545 Nm dostupan je pri 5250-5500 o/min. Generator pokretača s remenom (RSG) kombinira alternator i starter u jednoj komponenti.
RSG pokreće motor s unutarnjim izgaranjem i osigurava osnovnu opskrbu pomoćnih komponenti kao što su klima uređaj ili svjetla za vožnju. Ovo također vrijedi kada je vozilo na semaforu i razina napunjenosti visokonaponske baterije više nije dovoljna za podršku niskonaponskog električnog sustava u vozilu. RSG je integriran u visokonaponsku mrežu od 400 volti.
Snaga se prenosi preko AMG Speedshift MCT 9G mjenjača (MCT = Multi-Clutch Transmission), u kojem mokra startna spojka zamjenjuje pretvarač zakretnog momenta. Smanjuje težinu i, zahvaljujući nižoj inerciji, optimizira odziv na pritisak papučice gasa, posebno tijekom naleta i promjena opterećenja. Detaljno kalibrirani softver osigurava iznimno kratka vremena mijenjanja stupnjeva prijenosa kao i brzo višestruko prebacivanje u niže stupnjeve prijenosa ako je potrebno.
Osim toga, funkcija srednjeg gasa u načinima vožnje “Sport” i “Sport+” pruža posebno emocionalno privlačno iskustvo mijenjanja brzina. Tu je i funkcija RACE START koja osigurava optimalno ubrzanje iz mjesta. Prvi AMG primjerci C-klase u Hrvatskoj se očekuju krajem 2022.
Mercedes-AMG C 63 S E Performance | |
Ukupna snaga momenta | 500 kW (680 KS) |
Ukupni moment | 1020 Nm |
Motor | 2.0-litre redni/ s električno potpomognutim turbo punjenjem ispušnih plinova |
Obujam motora | 1991 ccm |
Snaga benzinskog motora | 350 kW (476 KS) pri 6750 o/min |
Najveći moment | 545 Nm pri 5250-5500 o/min |
Najveća snaga (el.motor) | 150 kW (204 KS) |
Najveći moment (el.motor) | 320 Nm |
Pogon | AMG Performance 4MATIC+ pogon na sve kotače s potpuno promjenjivom raspodjelom momenta i načinom Drift |
Prijenos | AMG SPEEDSHIFT MCT 9G |
Potrošnja goriva (kombinirana) | 6.9 l/100 km(6.9 l/100 km) |
CO2 emisije | 156 g/km (156 g/km) |
Potrošnja električne energije kombinirana | 11.7 kWh/100 km |
Klasa učinkovitosti | – |
Kapacitet baterije | 6.1 kWh |
Električni doseg | 13 km |
Ubrzanje 0-100 km/h | 3.4 s |
Najveća brzina | 250 km/h, opcijski 280 km/h |
Masa praznog vozila (prema EC) | 2111 kg (2145 kg) |