REDIZAJN

Renault Austral (2025.), atraktivni SUV prolazi kroz prvi facelift tretman!

Foto: Renault

Popularni SUV na tržištu je nepune 3 godine, a sad prolazi kroz prvi tretman osvježenja. Austral po uzoru na Rafale…

Lansiran 2022., Renault Austral je jedinstveni SUV. Kompaktan izvana, prostran i modularan iznutra u C segmentu. Pozicioniran uz novi Renault Espace i Renault Rafale, podupire hibridnu granu Renault ponude u ofenzivi C- i D-segmenta najavljenoj u Strateškom planu Renaulution.

Novi Renault Austral dobio je suvremeni izgled, s potpuno transformiranim prednjim dijelom. Naznake Renault novog dizajnerskog jezika vidljive su na većini značajki karoserije, dajući mu cjelokupni izgled koji je u skladu s ostalim modelima C i D segmenta u hibridnoj ponudi, Rafale i Novi Espace.

Foto: Renault

Unutarnji ambijent odjekuje elegancijom vanjskog stila, s novim prednjim sjedalima i presvlakama. Također dobiva tehnologiju koja se može suprotstaviti višim tržišnim segmentima, s prepoznavanjem vozača i novim aplikacijama dostupnim putem sustava OpenR Link s ugrađenim Googleom.


Izuzetno svestran, novi Renault Austral pruža iznimno iskustvo vožnje na dugim putovanjima i svakodnevnom putovanju na posao. Sa svojim potpuno hibridnim pogonskim sklopom E-Tech od 200 KS i automatskim mjenjačem bez spojke s više načina rada nudi jedan od najboljih omjera snage/učinkovitosti goriva/udobnosti vožnje na tržištu.

4Control Advanced, Multi-Sense i 32 nove generacije ADAS-a također pridonose razini udobnosti vožnje i sigurnosti u vozilu na razini najboljih.

Novi Renault Austral bit će dostupan u tri razine opreme: Evolution, Techno i Esprit Alpine.

Dvostruki zaslon OpenR kombinira 12-inčnu digitalnu instrument ploču s multimedijskim zaslonom od 9 ili 12,3 inča, ovisno o verziji. S 9,3-inčnim head-up zaslonom, površina zaslona iznosi ukupno 1000 cm², što je jednako trima tabletima sa zaslonom osjetljivim na dodir.

Foto: Renault

Uz poboljšanu Bluetooth, Carplay i Android Auto povezivost, multimedijski sustav dobiva novu grafiku i melodiju dobrodošlice razvijenu u suradnji s Jean-Michel Jarreom.

Središnja konzola uključuje indukcijski punjač, ​​dva USB-C priključka i 12V utičnicu. Putnici na stražnjim sjedalima imaju pristup dvama USB-C portovima i 12V utičnici na stražnjoj strani središnjeg naslona za ruke.

Multimedijski sustav OpenR link s ugrađenim Googleom nudi najbolje od Googleovih usluga i aplikacija, uključujući Google Maps navigaciju, Google Assistant glasovnu kontrolu i Google Play s više od 50 aplikacija, uključujući Nextory za vijesti (Francuska, Njemačka, Španjolska, Švedska, Danska, Finska, Nizozemska, Norveška, Švicarska, Austrija), Canal+ za video sadržaj (Francuska, Poljska, Švicarska), Podium za glazbu i podcaste i AS za najnovije u sportu (Španjolska).

Planiranje rute s više točaka, omogućuje vam promjenu rute dok ste na cesti i, na primjer, dodavanje ili promjenu točaka zaustavljanja. Na isti način kao i kod Wazea, vozači mogu prijaviti incidente na cesti i podijeliti ih sa zajednicom korisnika (kamere za kontrolu brzine, prisutnost policije, zatvaranje cesta itd.).

Renault također redovito stavlja na raspolaganje nove ekskluzivne značajke, poput “Odmori se!”. Kamera za prepoznavanje lica detektira zatvara li vozač oči, trepće li često ili zijeva. Ako je to slučaj, sustav izdaje upozorenje, potičući vozača da stane i napravi pauzu.

U pogledu vožnju, tu su novi amortizeri koji imaju poboljšane sposobnosti prigušenja za držanje ceste u rangu s najboljima.

Uz 19- i 20-inčne kotače s dijamantnim rezom, standardna veličina guma sada je 18 inča na razini opreme Evolution. U isto vrijeme, sustav Extended Grip sada je kompatibilan s gumama od 18 i 20 inča.

Pogonski sklop Mild Hybrid od 160 KS sastoji se od 4-cilindričnog 1,3-litrenog turbobenzinskog motora s izravnim ubrizgavanjem potpomognutog starterom-alternatorom i litij-ionskom baterijom od 12 V spojenom s automatskim mjenjačem tipa CVT.
Ovaj pogonski sklop ima mješovitu potrošnju od 6,2 l/100 km uz emisiju CO2 od 140 g/km.

Potpuni hibridni pogonski sklop E-Tech od 200 KS povezan je s inteligentnim automatskim višenačinskim kutijom bez spojke. Opremljen novim softverom, mjenjač je osjetljiviji, eliminirajući ravna mjesta pri kick-downu ili ubrzanju.

Foto: Renault

Potpuni hibridni pogonski sklop E-Tech od 200 KS sastoji se od 3-cilindričnog 1,2-litrenog benzinskog motora s turbopunjačem koji razvija 130 KS (96 kW) s 205 Nm okretnog momenta i dva električna motora. Glavni elektromotor ima snagu od 50 kW (70 KS i 205 Nm), a napaja ga litij-ionska baterija od 2 kWh/400 V. Ovaj motor je za električnu vožnju. Sekundarni elektromotor ili visokonaponski starter generator (HSG) razvija 25 KS za 50 Nm okretnog momenta. Ovaj motor pokreće motor s unutarnjim izgaranjem i upravlja promjenama stupnjeva prijenosa.

Kao i do sad, model stiže iz Španjolske (Palencia), novi Renault Austral bit će dostupan u salonima prije ljeta…

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

Podijeli na:

Preporučeni sadržaj

Ponosno objavljujemo suradnju HAK-a & Osiguraj.me
Član ste HAK-a? Pokupite ekskluzivan dodatni popust od 12%. Kliknite odmah!
Sudjelovali ste ili skrivili prometnu nesreću? Smanjite financijsku štetu uz ovih 10 savjeta!