Unaprijeđena verzija GR Yarisa odražava njegovu kontinuiranu evoluciju kroz svijet motosporta
TOYOTA GAZOO Racing (TGR) predstavlja novu evoluciju modela GR Yaris, koja utjelovljuje težnju ka stalnom usavršavanju ovog sportskog kompakt modela, utemeljenom na iskustvima vozača i znanjima stečenim kroz stalno sudjelovanje u motosportu.
Razvoj GR Yarisa bio je izravno potaknut znanjem i tehnologijama koje je TOYOTA GAZOO Racing stekla višestrukim osvajanjem naslova u Svjetskom prvenstvu u reliju (FIA WRC), čime snažno izražava TGR-ovu filozofiju stvaranja sve boljih automobila kroz motosport.

Od predstavljanja modela 2020. godine, sudjelovanje u natjecanjima omogućilo je kontinuirano poboljšavanje GR Yarisa, koji je doveden do krajnjih granica u ekstremnim uvjetima relija i utrka. Problemi su se temeljito analizirali – proučavali su se podaci vožnje, osjećaj u upravljaču i detaljno pregledavali oštećeni dijelovi.
Uvidi stečeni sudjelovanjem u natjecanjima poput Super Taikyu i Japanskog prvenstva u reliju ugrađeni su u razvoj novog GR Yarisa. Rezultat je povećana razina performansi, jača povezanost vozača i automobila te još izraženiji osjećaj zabave u vožnji.

Performanse osmostupanjskog GAZOO Racing Direct automatskog mjenjača, koji omogućuje izuzetno brzo mijenjanje brzina na razini natjecanja, dodatno su poboljšane preciznijom kontrolom odabira stupnjeva prijenosa, osobito pri dinamičnoj vožnji. Za još bolje iskustvo vožnje s dvije papučice, povećan je i oslonac za lijevo stopalo.

Poboljšan je i osjećaj jedinstva s automobilom, zahvaljujući unaprijeđenom odzivu upravljača i boljoj stabilnosti pri vožnji ravno, koristeći posebne vijke s većom krutosti pritezanja. Vijci s proširenom glavom povezuju stražnje ovjese s karoserijom, dok novi rebrasti prirubnički vijci učvršćuju donje prednje ovjesne ruke i kuglične zglobove, kao i stražnje amortizere s karoserijom. Postavke ovjesa prilagođene su tim promjenama, kao i većem zakretnom momentu pritezanja pojedinih standardnih vijaka.
Damping sila amortizera također je prilagođena kako bi se postigla optimalna ravnoteža između kontrole i udobnosti vožnje, dok je električni servo upravljač podešavan kroz višestruka unaprjeđenja. Svoj doprinos dao je i profesionalni vozač utrka Kazuya Oshima, čiji je angažman poboljšao osjećaj upravljanja i stvorio dojam izravnog odgovora kotača na svaki pokret upravljača.
Istovremeno, opcijska okomita ručna kočnica, razvijena na temelju iskustava iz WRC-a, Japanskog prvenstva u reliju i drugih natjecanja, sada je dostupna i za verzije s ručnim i automatskim mjenjačem, počevši od ove najnovije evolucije GR Yarisa.