Volkswagen Golf 1.9 SDI može prijeći milijun kilometara, a ovo su mu 2 mane

Volkswagen Golf 1.9 SDI, s direktnim ubrizgavanjem, bez turbopunjača, iz 1896 ccm razvija skromnih 68 KS, a osjetljivi su mjerač protoka zraka i elektronički mehanizam za podešavanje količine goriva… 

Zabilježeno je nekoliko slučajeva, kad je Volkswagen Golf 1.9 SDI (Četvorka) prešao milijun kilometara. Razlog je tehnički razumljiv: iz 1896 ccm razvija samo 68 KS (specifična snaga 35,9 KS/l), a u najsnažnijoj izvedbi 1.9 TDI, sa sva tri crvena slova, imao je snagu od 150 KS (specifična snaga 79,1 KS/l).

Volkswagen Golf 1.9 SDI ima usisni dizelski motor, bez turbopunjača (SDI je kratica od Suction Direct Injection) solidne i kvalitetne, a malo opterećene izvedbe, toplinski i mehanički, pa je vrlo dugovječan. Uz normalno održavanje treba računati na najmanje 500.000 km uz ova dva ne baš česta problema.

Prvi je u mjeraču protoka zraka, na osnovu čije izmjere elektronički modul ECU Electronic Control Unit) motora određuje optimalnu količinu ubrizganog goriva (na svaki gram goriva dolazi 14,5 grama zraka).

Drugi je u visokotlačnoj razvodnoj pumpi goriva Bosch EDC (Electronic Diesel Control), odnosno elektroničkom mehanizmu za podešavanje količine i tlaka goriva (Stellwerk), koji je karakteristična za takav tip pumpe. U slučaju kvara najpovoljnije je ugraditi tvornički repariranu pumpu, po 50 posto cijene nove.

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on linkedin