Bila je to i prva benzinska lokomotiva u povijesti, pokretana 3-cilindarskim motorom snage 86 KS preko 2-stupanjskog mjenjača te je mogla potegnuti vagone mase 50 tona uz uspon 2,9 posto
Bregasto vratilo ima izbočine jajolikog oblika kojima se periodički otvaraju ventili 4-taktnog motora u svrhu punjenja i pražnjenja cilindara. Smještanjem bregastog vratila u gornji dio motora, iznad glave, omogućava se izravniji i precizniji pogon ventila, bez posredničkih elemenata (u usporedbi s ugradnjom u bloku motora)…
… te se smanjuju inercijske sile masa u translaciji (nisu potrebne gurajuće motke) i dinamičko opterećenje te mu se produljuje vijek. Bregasto vratilo pogon s koljenastog vratila, uz redukciju brzine vrtnje na pola (prijenosni omjer 2), dobiva lančanim, zupčaničkim ili remenskim prijenosom.
Nakon što je engleska tvrtka Maudslay Motor Company 1902. napravila OHC-motor za lokomotivu, počela ih je ugrađivati u automobile, a 1903. slijedila je američka tvrtka Marr Auto Car.
Prvi automobil s dva bregasta vratila u glavi (DOHC) bio je sportski Peugeot, s 4-cilindarskim motorom, koji je 1912. pobijedio na French Grand Prix.