Vremeplov

50 godina: Mazda 110S (1997. - 1972.)

Prava senzacija s Dalekog istoka: spektakularni prvi wankel iz Hiroshime

50 godina: Aston Martin DBS (1967. - 1972.)

Kultnog oblika, danas je najjeftiniji klasični model ove britanske marke

120 godina: Oldsmobile (1897. - 2004.)

Proizveli prvi velikoserijski automobil i smislili tekuću vrpcu prije Forda

20 godina: Citroën Xsara (1997. - 2006.)

Plaćali Claudiji Schiffer da je reklamira, a proslavio ju Sébastien Loeb!

50 godina: Mercury Cougar (1967. - 1970.)

I 'Mister Morgen', Ivo Robić je vozio ovakav kultni 'luksuzniji Mustang'

20 godina: Mercedes-Benz A-klase W168 (1997. - 2004.)

Čudo prostranosti slabo izbjegavalo losove, no kasnije je ipak postalo hit

60 godina: NSU Prinz (1957. - 1962.)

Princ, ali ne onaj kakvog ovdje pamtimo, stavio je NSU na auto-mapu Europe

90 godina: Mille Miglia

Najlegendarnija cestovna jurnjava po Italiji, kobna po vozače i publiku

50 godina: Honda N360 (1967. - 1972.)

Minijem na samurajski način počeo je ozbiljan globalni proboj i na 4 kotača

80 godina: BMW 327 (1937. - 1955.)

Superiorni sportski automobil instalirao je Bavarce na današnju poziciju

50 godina: Pontiac Firebird (1967. - 1969.)

Napola željeni brat blizanac Chevrolet Camara danas je američka legenda

90 godina: Ford Model A (1927. - 1932.)

Nasljednik modela T je spasio uspjehom previše uljuljkanog tržišnog lidera

35 godina Mercedes-C-klase: počeo kao ‘Baby-Benz’, oznake 190

Dobrodošao manji model postao traženi premium i ljuti konkurent Serije 3

80 godina: Renault Juvaquatre (1937. - 1960.)

Neoriginalan i zastario spram direktnih konkurenata, dobro je i potrajao

20 godina Plymouth Prowler (1997. - 2002.)

Prvi hot rod serijski proizveden od strane neke velike automobilske marke

25 godina: Nissan Micra Mk 2 (1992. - 2003.)

Prvi Japanac ovjenčan najprestižnijom titulom Europskog automobila godine

20 godina: Mercedes-Benz M-klasa (1997.)

'Jurski park' donio mu uspjeh, ali kultnu G-klasu ipak nije mogao zamijeniti

50 godina: Maserati Ghibli (1967. - 1973.)

Samozatajni, a prelijepi GT koji je stajao rame uz rame s Miurom i Daytonom

100 godina: Lincoln (1917. - danas)

Osobna osveta prerasla je u legendu koja do danas stoji uz bok Cadillacu

60 godina: Lotus Seven (1957. - 1973.)

Perolaka formula maksimalne zabave za volanom još se i danas proizvodi