Osvježeni BMW M2 dodatno podiže ljestvicu za kompaktne sportske automobile visokih performansi u premium segmentu.
Novi BMW M2 dolazi s još više snage, još naglašenijim vizualnim dojmom, te inovativnim značajkama opreme. Ipak središte nove runde ažuriranja automobila je dodatnih 15 kW/20 KS. Tako redni šestocilindrični motor s M TwinPower Turbo tehnologijom sada dostiže najveću snagu od 353 kW/480 KS . A tu su i novi dizajnerski naglasci za vanjski izgled, ažurirana unutrašnjost i uvođenje BMW operativnog sustava 8.5 koji podupire najnoviju generaciju BMW iDrive sustava.
Novi BMW M2 proizvodit će se uz novi BMW serije 2 Coupé u tvornici BMW Group San Luis Potosí u Meksiku. Bit će lansiran diljem svijeta s postupnim uvođenjem proizvodnje od kolovoza 2024. Više od 40% ukupne prodaje bit će zabilježeno u Europi. Najvažnije pojedinačno tržište bit će SAD, zatim Njemačka, Kina, Velika Britanija i Japan.
BMW M2 je opet dostupan u varijanti s ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa. U takvoj varijanti M2 broji ukupno 550 Nm, dok putem standardnog osam-brzinskog M Steptronic mjenjača s Drivelogic, brojka se penje na 600 Nm.
Kako bi vozači mogli istražiti nadograđene performanse motora s još većim stupnjem intenziteta, napravljen je daljnji napredak s mapiranjem gasa i odzivom u svim načinima vožnje koji se mogu odabrati putem izbornika M Setup. Kao rezultat toga, novi BMW M2 nudi osjetno brže reakcije na vozačeve zahtjeve za ubrzanjem – i kada je specificiran s osam-stupanjskim M Steptronic mjenjačem i s opcijskim šest-stupanjskim ručnim mjenjačem.
Vizualno, M2 je gotovo isti, ali ima detalja koji čine razliku. Velika, horizontalna BMW bubrežasta rešetka i trodijelni podijeljeni donji usisnik zraka optimiziraju hlađenje komponenti pogonskog sklopa i kočnica.
Specifična LED prednja svjetla postavljena su prema vanjskim rubovima prednjeg kraja. U znak počasti kultnim modelima BMW 02, svaki od njih ima jedno kružno prednje svjetlo koje generira i kratka i duga svjetla. U kombinaciji s istaknutim bočnim produžecima pragova i mišićavim lukovima kotača, to stvara kompaktnu formu s dvoja vrata s bogatim sportskim karakterom. Novi BMW M2 također se može naručiti u doplati s M Carbon krovom koji ne samo da smanjuje težinu automobila za oko šest kilograma, već također povećava agilnost snižavanjem njegovog težišta.
Stražnji branik novog BMW M2 ima snažno oblikovan difuzor u stilu trkaćeg automobila. Ispušni sustav s tradicionalno dva para završnih cijevi ispušnog sustava, koji su postavljeni znatno udaljenije od rubova stražnjeg kraja i također vizualno kanaliziraju trkaće gene M2. Obrubi dvostrukih ispušnih cijevi sada su standardno u crnoj boji. Isto tako crni natpis modela na poklopcu prtljažnika i rešetki hladnjaka svojim srebrnim obrubom stvara posebno elegantan dojam.
Unutrašnjost opet odiše sportskim genima. Potpuno digitalno grupiranje zaslona, sastavljeno od 12,3-inčnog informacijskog zaslona i 14,9-inčnog kontrolnog zaslona, sada pruža pozornicu za najnoviju evoluciju BMW iDrive sustava upravljanja/operacije temeljenog na BMW operativnom sustavu 8.5. Funkcijama sustava kontrole klime sada se također upravlja digitalno. Postavke temperature i ventilacije kao i grijanje sjedala i – ako je određeno – grijanje upravljača u novom BMW-u M2 mogu se kontrolirati bilo dodirom pomoću posebne opcije izbornika u donjem dijelu kontrolnog zaslona ili glasovnom naredbom uz pomoć BMW Intelligent Personal Assistant.
Suma summarum, BMW M2 je opet na tragu, ako već i nije najbolji M model.