Inženjeri su mogli zadržati veliki motor, ali to je tražilo puno kompromisa…
Kada je posljednji Audi R8 izašao s proizvodne trake u ožujku, sa sobom je odnio moćni 5,2-litreni V10 sklop koji je sada potpuno nestao. To je značilo nešto potpuno novo za nasljednika Huracana – novi Temerario.
Rouven Mohr, glavni tehnički direktor marke Lamborghini, objasnio je u intervjuu za magazin Top Gear zašto je V10 mrtav. Da je motor s neparnim paljenjem ostao prisutan, proizvodnja bi se morala smanjiti za golemih 20% kako bi se držao korak sa sve strožim propisima. U svom najvišem stanju, motor je isporučivao 631 KS, tako da bi V10 Temerario imao nešto više od 500 KS. To je otprilike jednako kao i originalni Gallardo od prije više od dva desetljeća.
Novi mali Lambo izgubio je samo dva cilindra, ali marka u vlasništvu Audija sa sjedištem u Sant’Agata Bolognese u početku je razmatrala čak i opciju uklanjanja 4 cilindra. Da, zamjena za Huracan mogla je završiti s V6 postavom. Međutim, viši službenici isključili su takvo drastično smanjenje, bojeći se da bi klijentela teško prihvatila model sa šest cilindara dok su prethodna dva modela imala snažni V10. Barem nešto…