Ekologija...

Lamborghini otkrio razlog zašto je eliminirao V10 motor

Inženjeri su mogli zadržati veliki motor, ali to je tražilo puno kompromisa…

Kada je posljednji Audi R8 izašao s proizvodne trake u ožujku, sa sobom je odnio moćni 5,2-litreni V10 sklop koji je sada potpuno nestao. To je značilo nešto potpuno novo za nasljednika Huracana – novi Temerario.

Rouven Mohr, glavni tehnički direktor marke Lamborghini, objasnio je u intervjuu za magazin Top Gear zašto je V10 mrtav. Da je motor s neparnim paljenjem ostao prisutan, proizvodnja bi se morala smanjiti za golemih 20% kako bi se držao korak sa sve strožim propisima. U svom najvišem stanju, motor je isporučivao 631 KS, tako da bi V10 Temerario imao nešto više od 500 KS. To je otprilike jednako kao i originalni Gallardo od prije više od dva desetljeća.

Novi mali Lambo izgubio je samo dva cilindra, ali marka u vlasništvu Audija sa sjedištem u Sant’Agata Bolognese u početku je razmatrala čak i opciju uklanjanja 4 cilindra. Da, zamjena za Huracan mogla je završiti s V6 postavom. Međutim, viši službenici isključili su takvo drastično smanjenje, bojeći se da bi klijentela teško prihvatila model sa šest cilindara dok su prethodna dva modela imala snažni V10. Barem nešto…


Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

Podijeli na:

Preporučeni sadržaj

Ponosno objavljujemo suradnju HAK-a & Osiguraj.me
Član ste HAK-a? Pokupite ekskluzivan dodatni popust od 12%. Kliknite odmah!
Sudjelovali ste ili skrivili prometnu nesreću? Smanjite financijsku štetu uz ovih 10 savjeta!