Uz serijska LED-Matrix svjetla, napredniji Infotainment i osvježena oprema, konverzija na PSA motore zasad upitna…
Opel Insignia je krajem 2008. zamijenila Vectru, a uspjeh je potvrdila titula ‘Europskog automobila 2009. godine’, kojom je pokušala, ne baš uspješno ‘zapapriti’ Volkswagen Passatu, neupitnom autoritetu srednje klase (D-segmenta).
Solidna izvedba i dobra motorizacija nisu ipak mogli doći do punog izražaja zbog prevelike mase i ograničenog komfora straga. Dojam je popravio model druge generacije, predstavljen početkom 2017., u limuzinskoj i karavanskoj izvedbi Sports Tourer.
Na salonu u Ženevi, od 5. do 15. ožujka 2020. bit će predstavljen redizajnirani model, po formuli ‘sitno, ali bitno’. Osvježena Opel Insignia dobiva LED-Matrix svjetla, hi-tech infotainment i osvježenu opremu.
Premda se ‘šuškalo’ da će prijeći na PSA-ove motore (Opel je od proljeća 2017. ‘pod kapom’ francuskog koncerna), vjerojatno od toga neće biti ništa te će postojeći biti prilagođeni ekološkim normama Euro 6d.