Povećana buka (zveket) posljedica je lupanja zbog zazora između lanca i lančanika, a i pojedinih segmenata lanca, nastalih trošenjem
Ako odmah ne sanirate lančani prijenos razvodnog mehanizma, povećava se trošenje te rizik oštećenja bregastih vratila i ventila, jer motor ne radi u fazi. Riskira se i havarija motora (sudar klipova i ventila) u slučaju pucanja lanca. Trebate izmijeniti sve u sklopu (lanac, lančanike, napinjač i vodilice), ni u kojem slučaju samo lanac. Premda se navodi da lanac traje koliko i motor (ne mijenja se), to u praksi nije slučaj.
Pogotovo ako se interval izmjene ulja “cijedi” do kraja – preporučljivo ga je mijenjati, zajedno s uljnim filtrom, najkasnije na 15.000 km i jedne godine (što prije istekne) – ili se motorno ulje po potrebi dolijeva te se vozi s preniskom razinom (manjkom) ulja. Naime, svaki motor troši ulje (manje ili više) i treba ga dolijevati.
Razvodni mehanizmi suvremenih motora opterećeniji su od starih, jer koriste jednostruke lance (simplex), umjesto dvostrukih (duplex), radi smanjenja troškova, otpora trenja (time i potrošnje goriva) te dužine i mase motora. Time se znatno povećavaju opterećenja dijelova lanca i lančanika te se, zbog nedovoljno poboljšane kvaliteta materijala i toplinske obrade, ubrzava trošenje.