Potkraj 1970-ih u mnogoljudnoj je Indiji ojačala potreba za vlastitom proizvodnjom automobila. Tvrtke Hindustan i Premier proizvodile su robusne, ali već tada uvelike tehnološki zastarjele automobile, a novoj, na gusto naseljene velike gradove u sve većoj mjeri orijentiranoj populaciji nasušno je trebao moderniji i manji automobil.
Inicijator projekta bio je Sanjay Gandhi, sin tadašnje premijerke Indire, predodređen da jednog dana postane i njen nasljednik na čelu države. Sanjay je poginuo u avionskoj nesreći 1980., no dvije godine kasnije u New Delhiju osnovana tvrtka Maruti Suzuki, na osnovi od njega iniciranih pregovora. Indijska je vlada imala manjinski dionički udio, a većinski vlasnik i tehnološki dobavljač bila je japanska korporacija Suzuki.
Proizvodnja modela 800, na bazi Suzuki Alta, počela je krajem 1983. Prije točno trideset i dvije godine Indira Gandhi uručila je ključeve prvog proizvedenog primjerka prvom kupcu, stanovitom Harpalu Singhu. Otada je Maruti proizveo više od deset milijuna automobila, a i danas drži više od trećine indijskog tržišta.
Upravo je prvi model tvrtke onaj i kod nas najpoznatiji, nekoliko godina dostupan i na našem tržištu početkom devedesetih. Kasnije su uglavnom pratili Suzukijev proizvodni program i uz stanovite modifikacije prodavali u Indiji automobile drugdje u svijetu prodavane pod značkom matične tvrtke.