John Fitch, rođen 4. kolovoza 1917. u gradu Indianapolis (Indiana), zarana se uključio u svijet automobila, a virusom utrka zarazio se, neobično, vidjevši 1939. kako tajlandski princ Bira nastupa na stazi Brooklands…
John Fitch ratu je bio vojni pilot, i to vrlo uspješan: oborio je čak i jedan neprijateljski Messerschmitt Me 262, prvi mlazni lovac u povijesti! Nakon obaranja njegovog lovca North American P-51 Mustang zarobljen je i sproveden u njemački zarobljenički kamp, iz kojeg je oslobođen 8 svibnja 1945. Nakon rata počeo se utrkivati, prvo u SAD-u, a kasnije u Europi, gdje će najveće uspjehe postići kao tvornički vozač dominantne momčadi Mercedes-Benz.
Među najvećim uspjesima bili su mu pobjeda u GT klasi i peto mjesto u ukupnom poretku Mille Miglia 1955., kao i osvajanje prestižne utrke Tourist Trophy, iste godine, kad mu je partner bio Stirling Moss. Kad je bolid Mercedes-Benz, kojim je upravljao Pierre Levegh aterirao među gledatelje na krvavoj utrci Le Mans 1955., u boksu momčadi Mercedes-Benz John Fitch se spremao zamijeniti ga za upravljačem. Vijesti su se sporo širile, telefonske linije su bile prezakrčene, pa su Fitchovi rođaci i prijatelji u SAD-u još satima bili uvjereni kako je poginuo on, a ne Levegh.
Paralelno s trkaćom karijerom, koja će trajati do sredine 60-ih, Fitch se počeo baviti modificiranjem serijskih automobila i razmišljanjem o mjerama za povećanje sigurnosti, kako utrka, tako i svakodnevnog prometa, nesumnjivo dijelom i zbog mjesta u prvom redu gledališta tijekom najveće nesreće u povijesti utrka. Posebnu je pozornost posvetio projektiranju ograda koje apsorbiraju udarce vozila, a neki od njegovih patenata danas su ugrađeni na velikom broju, ponajprije američkih, cesta i staza.
Procjene govore da su Fitchove ograde spasile desetine tisuća života! Patentirao je i niz rješenja vezanih za automobilske ovjese i aditive gorivima, a neuspjeli pokušaj izleta u vode proizvodnje automobila, Fitch Phoenix, baziran na mehanici zloglasnog modela Chevrolet Corvair, jedan je od fascinantnijih koncepata šezdesetih. Gotovo do kraja života sudjelovao je u utrkama oldtimera, natjecao se u lovu na brzine na slanom jezeru Bonneville i aktivno promovirao rješenja vezana za sigurnost na pisti i cesti.
John Fitch, američki inovator i vozač utrka, umro je 31. listopada 2012.