Mitsubishi Motors za europsko tržište pripremili su novu generaciju modela ASX, nije tajna kako je ovo ‘deal’ s francuskom markom…

ASX (RVR ili Outlander Sport na nekim tržištima), kompaktni SUV, jedan je od temeljnih modela Mitsubishi Motorsa koji je predstavljen Europi 2010. Temeljen na platformi Renault-Nissan-Mitsubishi Alliance CMF-B, novi ASX je kompaktni SUV koji slijedi sve smjernice Renaulta i razvijen posebno za europsko tržište. Model će se proizvoditi u Renault tvornici Valladolid u Španjolskoj i bit će u salonima Mitsubishi Motorsa na odabranim europskim tržištima od ožujka 2023.
Novi ASX ima tekuću siluetu od prednjeg prema stražnjem dijelu, a linija koja se uzdiže prema stražnjem dijelu u kombinaciji s plutajućim krovom daje vozilu dinamičan stil. Element Mitsubishi Motorsovog koncepta dizajna Dynamic Shield dodan je na prednju stranu, s robusnom rešetkom hladnjaka koja prikazuje logo s tri dijamanta. Nadalje, elegantne strane karoserije i široka ramena naglašavaju moć vozila koje čvrsto prianja uz podlogu.
Nova generacija ASX-a ima široku paletu opcija pogona kako bi zadovoljila današnje različite potrebe u Europi. Na vrhu će biti plug-in hibrid (PHEV) model s 1,6-litrenim benzinskim motorom, dva elektromotora (alternator-starter i glavni motor), automatskim mjenjačem s više načina rada i 10,5 kWh baterija. Potpuno hibridni (HEV) model sastoji se od 1,6-litrenog benzinskog motora s dva elektromotora, automatskim mjenjačem s više načina rada i baterijom od 1,3 kWh. Blagi hibridni model kombinira 1,3-litreni turbo motor s izravnim ubrizgavanjem sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem ili 7-stupanjskim automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom (7DCT), a početni model dostupan je s 1,0-litrenim benzinskim motorom s turbopunjačem i 6-brzinski ručni mjenjač. Dakle, sve već viđeno u već prisutnom Capturu. Dakle, ovako će to izgledati kad stigne…
U unutrašnjosti, prostran prtljažni prostor i klizna stražnja klupa povećavaju udobnost za korisnike. Smartphone-link Display Audio (SDA) nalazi se u središtu ploče s instrumentima, a sustav Multi-Sense kojim se upravlja preko SDA omogućuje vozaču odabir načina vožnje koji najbolje odgovara njihovim željama.
Osim toga, napredni sustavi pomoći u vožnji kao što je MI-PILOT tehnologija asistirat će u vožnji i zadržavati vas u traci autoceste, koja integrira prilagodljivi tempomat (ACC) i pomoć pri centriranju u prometnoj traci (LCA), dostupni su za podršku sigurne vožnje.
Foto: Mitsubishi