Bucciali, bio je izbor za one koji su Bugatti smatrali konfekcijom
Priča o automobilima braće Bucciali vrlo je komplicirana. Paul-Albert je diplomirao filozofiju i postao avijatičar, jedan od prvih majstora lupinga te zračni as u ratu. 20-ih se posvetio razvoju sportskih i trkaćih automobila pod nazivom Buc, a brat Angelo je vodio prodaju. Perfekcionist Albert nikada nije bio zadovoljan, pa su automobili većinom ostajali prototipovi, uvijek iznova dorađivani i vrlo rijetko, ako ikada isporučivani kupcima.
Od 1926. tvrtka se zove Bucciali, te predstavljaju niz niskih, divnih automobila s prednjim pogonom, neovisnim ovjesom i sprijeda i straga, te čak kontinuiranim automatskim mjenjačem. U velikoj gospodarskoj krizi zapravo stalno razvijaju nekoliko istih šasija, dorađuju ih, oblače u nove karoserije, s motorima od 4 do čak 16 cilindara. Smatra se da je samo jedan automobil isporučen kupcu, no i on ima čudnu povijest i nije očuvan u originalnom stanju.
Dijelovi raznih inkarnacija sačuvani su i ugrađeni u rekonstruirane primjerke, a počinju se raditi i replike. Niski, dugačkih poklopaca motora, dugački (međuosni razmak do 409 cm), neki su to od najatraktivnijih ikada proizvedenih automobila. Senzacionalni Bucciali TAV 8-32 sa Saoutchikovom karoserijom već je dugo zvijezda najprestižnijih svjetskih skupova oldtimera, a još se nekoliko lijepih modela znaju pojaviti na njima.