Roger Dennistoun ‘Dennis’ Poore, rođen 19. kolovoza 1916. u Londonu, početkom 50-ih predratnim bolidom Alfa Romeo 8C-35 osvojio naslov brdskog prvaka Velike Britanije i triput Trofej Dicka Seamana, a potom neuspješno pokušavao spasiti najjače britanske brendove…
U vremenu prije Interneta ljudi su čitali novine i časopise, pa i ljubitelji automobilskih utrka. Dapače, uglavnom su o tim časopisima ovisili kako bi saznali detaljne i točne rezultate događanja širom svijeta.
Svaka veća država ima neka svoja izdanja te tematike, no dva su se britanska časopisa nametnula kao svjetski lideri. U nekim davnijim danima to je bio Motorsport, zbog Billa Boddya i Denisa Jenkinsona.
No kasnije je titulu najutjecajnijeg izdanja posvećenog utrka, svojevrsne Biblije za ljubitelje utrka preuzeo Autosport, a zasluge za to velikim dijelom idu njegovom osnivaču Gregoru Grantu, ali i meceni Dennisu Pooreu, svojevrsnom dobrom duhu britanske auto moto scene.
Dennis Poore, rođen prije 104 godine, je početkom karijere vodio tvrtku Manganese Bronze Holdings, specijaliziranu za izradu brodskih propelera i automobilskih dijelova.
Kupio je predratni Alfa Romeo 8C-35, s kojim je početkom 1950-ih osvojio naslov brdskog prvaka Velike Britanije i u nekoliko navrata pobijedio na Trofeju Dicka Seamana.
Nastupio je s bolidom Connaught-Lea Francis na dvije prvenstvene utrke Formule 1 1952., već u prvom nastupu u Silverstoneu osvojivši sjajno četvrto mjesto. Nakon pobjede na Devet sati Goodwooda 1955. u paru s Peterom Walkerom u Aston Martinu postepeno se povlači s utrka i posvećuje drugim poslovima.
Pasionirano je pokušavao očuvati britansku industriju motocikala, u sklopu tvrtke upravljajući brendovima Norton, BSA, Triumph, AJS, James, Francis-Barnett i Matchless, kao i proizvođačem motora Villiers i tvrtkom Carbodies, specijaliziranom za izradu londonskih taksija.
Dennis Poore je preminuo 12. veljače 1987., kad je od svega navedenog, nažalost, dobro funkcionirala samo još proizvodnja taksija, te Autosport.