Maserati Quattroporte, tal. “četvero vrata”, predstavljen je prije 59 godina na autosalonu u Torinu kako bi ušao u klasu GT limuzina bržih od 200 km/h, u kojoj su već bili Facel Vega i Lagonda Rapide
Sportska limuzina klasične koncepcije, s motorom uzdužno sprijeda i pogonom straga, dugačka 5000, široka 1720 i visoka 1360 mm, s razmjerno kratkim međuosnim razmakom (s velikim prevjesima) napravljena je na platformi Maserati Indy. Dizajn je potpisao torinski karoserist Pietro Frua.
Maserati Quattroporte se pokretao V8 motorom s dva bregasta vratila (2 x SOHC) i 16 ventila, koji je iz 4134 ccm razvijao 264 KS pri 5500/min. S ručnim 5-stupanjskim mjnjačem do stotke je ubrzavao za 8,6 sekundi i postizao 230 km/h. Bilo je to tada ultrasportski.
Automobil je također izvezen u Sjedinjene Države, gdje su savezni propisi nalagali dvostruka okrugla prednja svjetla umjesto jednostrukih pravokutnih koji se nalaze na europskim modelima. Za američko je tržište dobio automatski mjenjač Borg Warner s tri stupnja.