U večernjim satima ponedjeljka 15. travnja, Maserati je priredio pravi prezentacijski spektakl “Made in Thunder”, uvertiru u Folgore, novo 100% električno poglavlje marke.
Koncert je započeo hipnotičnim i privlačnim zvučnim iskustvom međunarodno poznatog talijanskog umjetnika i prijatelja Trident Dardusta, kojim je pozdravio zalazak sunca i pozdravio dolazak nove ere u ime Folgorea. Zatim je na binu stigla talijanska glumica Matilda De Angelis, a društvo joj je pravio sjajni talijanski predstavnik svijeta znanosti, astrofizičar i komunikolog Edwige Pezzulli, gost Tridenta za ovu posebnu prigodu. Oni su službeno otvorili događaj i predstavili večer publici: zajedno su iznijeli ranu povijest marke, koja ove godine slavi 110 godina svoje fascinantne bogate povijesti automobila i utrka – na sam dan u godini na kojem je rođen najveći talijanski genij koji je ikada živio, Leonardo Da Vinci, te nacionalni dan obilježavanja Made in Italy.
Iako se teško pomiriti s činjenicom kako Maserati ide u ovom smjeru, osnove i brojke su fascinantne. Pogonski sklop ima tri motora s trajnim magnetima radijalnog toka, svaki sa svojim inverterom od silicij karbida. Dva su straga, a jedan sprijeda. Svaki može podržati do 300 kilovata snage, što znači teoretsku vršnu snagu od 900kW (1.207 konjskih snaga). Nažalost, baterija ne može pružiti ovu količinu energije, čak ni u kratkom naletu. Maserati tvrdi da ima najveću snagu od 818 KS (610kW) u “MaxBoost” načinu rada. U standardnom pogonu dostupna je 751 KS.

Baterija je litij-ionski paket u obliku slova T, smješten između i iza putnika. To omogućuje klasične proporcije GranCabrija, koje bi vjerojatno pokvarila debela baterija postavljena u dnu karoserije. Iako baterija donosi 92,5 kWh, iskoristivo je svega 83 kWh. To znači da Maserati ograničava maksimalni napon punjenja—a možda i minimalni napon pražnjenja—svake ćelije, što će vjerojatno produljiti vijek trajanja cijelog paketa.

Pod regenerativnim kočenjem, paket može apsorbirati impresivnih 400kW za kratko vrijeme. Što se tiče kontinuiranog punjenja, potrebno je 270 kW od sposobne stanice da nadoknadi 20 do 80 posto u 18 minuta. Zanimljivo, čini se da Maserati sumnja u dostupnost stanica za punjenje koje mogu podržati 800-voltnu arhitekturu automobila. Kao takav, ima ugrađeni “DC Booster”, koji zvuči poput DC-DC pretvarača sposobnog pretvoriti niži napon iz starije stanice u 800 i više volti potrebnih za punjenje Folgoreovog paketa. Ako se ovaj sustav koristi, može se puniti na 50kW.