Kampanja ističe jedinstvene vrijednosti novog modela Sportage kao „SUV-a otvorenog za ceste”
Filmovi i serije danas su važan faktor u brendiranju proizvoda. Nakon teaser videa objavljenog 7. studenog, Kia je predstavila prvu epizodu serije filmova o suradnji koja uvodi novi Sportage u svijet Squid Game.
Filmska serija reinterpretira koncept ‘Open Road SUV’ novog Sportagea u kontekstu ‘Squid Game: Season 2’. Kako se priča razvija, svaka epizoda ilustrira jedinstvene značajke novog Sportagea, kao što je rasvjeta s potpisom Star Map, Connected Automobilski navigacijski kokpit (ccNC) infotainment sustav i Head-Up zaslon (HUD).
Film počinje susretom ‘Pink Guarda’, kultnog lika iz hit serije, i Novog Sportagea. Uzbudljiva avantura odvija se dok Pink Guard, koji živi uređenim životom unutar strogog sustava, kreće na putovanje s osvježenim Sportage modelom, kršeći ograničenja i odvažno vozeći u novi svijet.