Razvojni vozač Porschea Lars Kern nadmašio je samog sebe na Nürburgringu: vozeći predserijski Taycan, postigao je vrijeme kruga od 7:07.55 minuta na Nordschleifeu.
Novo službeno vrijeme kruga je nevjerojatnih 26 sekundi brže nego što je bio na svojoj zadnjoj rekordnoj vožnji, u Taycan Turbo S Sport limuzini opremljenoj paketom performansi u kolovozu 2022.
“Dvadeset šest sekundi je pola vječnosti u moto sportu. Larsovo vrijeme kruga od 7:07,55 minuta na Nordschleifeu je senzacionalno, stavljajući Taycan u istu ligu s električnim hiperautomobilima,” kaže voditelj linije modela Kevin Giek. “A impresivna stvar u vezi s tim je da je tijekom nekoliko krugova Lars pokazao gotovo isto vrijeme.”

“Forsirao sam koliko sam mogao, ali to je zapravo bilo sve što sam mogao”, kaže Kern. Nürburgring-Nordschleife je bio isključivo na raspolaganju iskusnom trkaču za dan brzih krugova. Iz sigurnosnih razloga testni je automobil bio opremljen zakonski propisanim kavezom za zaštitu od sigurnosti, zajedno s trkaćim školjkastim sjedalima. U usporedbi s rekordom iz 2022. u Taycanu Turbo S, vremena su bila znatno bolja: automobil iz predserije bio je brži dobrih 25 km/h krećući se prema Schwedenkreuzu. Da dodatno ilustriramo razliku, u trenutku kada je Kern ovog puta prešao ciljnu crtu u blizini tribine 13 (T13), on bi upravo prošao ulaz u Nordschleife, spremajući se ući u dionicu Antoniusbuche, tijekom prve rekordne vožnje u Taycanu. Turbo S 2022. Time je udaljenost između predserije Taycana i trenutnog Turbo S veća od 1,3 kilometra – brojka koja ilustrira skok u performansama postignutim na stazi od 20,8 km u njemačkoj regiji Eifel.
Onboard video cijelog kruga bit će objavljen sredinom ožujka.