Gorivo punite čim se razina spusti ispod četvrtine, čep spremnika goriva pri punjenju oslonite na unutarnju stranu poklopca, a gorivo punite samo do prvog klika pištolja za punjenje
Mnogi vozači pri punjenju goriva u automobilski motor rade greške koje su štetne za automobilski motor. Postupaju uobičajeno, ali pogrešno:
1. Vožnja na rezervi: Mnogi vozači pune gorivo tek kad se upali signalna lampica, voze i dok kazaljka (mjerač) dođe do same nule, umjesto da na benzinsku crpku otiđu čim se razina goriva smanji ispod četvrtine. Time rade višestruku grešku. U spremniku goriva se pri dnu nakupljaju nečistoće te se uz malu količine goriva u spremniku bitno povećava koncentracija nečistoća, što oštećuje brizgaljke i gorivni sustav te smanjuje pouzdanost motora. Povećava se i rizik ostanka bez goriva, a to potom, kod dizelaša, stvara dodatne probleme i komplikacije.
2. Čep spremnika goriva, nakon otvaranja prije punjenja, ostavlja se visjeti uz rub automobila, umjesto da se osloni na za to predviđeno mjesto na unutrašnjoj strani poklopca (u okvir ili u rupicu za izdanak). Time se radi dvostruka šteta: unutarnja strana čepa se prlja, a nečistoće potom mogu doprijeti u spremnik goriva te gorivo s čepa može oštetiti automobilski
3. Dopunjavanje goriva nakon prvog klika pištolja za punjenje: svaki uređaj za punjenje ima sustav koji na temelju tlaka gorivnih para pri punjenju prekida dotok goriva kad se napuni na potrebnu razinu. Mnogi nakon toga nastavljaju s punjenjem goriva ‘do čepa’, premda je to štetno iz više razloga: otežava se funkcioniranje oduška gorivnih para nakon, što otežava rad gorivnog sustava i smanjuje pouzdanost motora, prekomjerna količina goriva preko oduška izlazi iz automobila, što zagađuje okoliš, može izazvati požar, a i financijski je gubitak. Zbog toga, gorivo punite samo do prvog klika pištolja za punjenje.