Na stazi Avus od 19,5 km pobijedio je Fritz Von Opel, bolidom Opel, od 1922. održavaju se moto utrke, 1926. održana prva utrka za VN Njemačke, 1959. i utrka Formule 1
Na slici: trostruka pobjeda aerodinamičnog Mercedes-Benz W 196 R, 19. rujna 1954. na VN Berlina: pobjednik Karl Kling, drugoplasirani Juan Manuel Fangio i Hans Herrmann na trećem mjestu
Automobil-Verkehrs- und Übungsstraße (Cesta za automobilski promet i trening), otvorena 1921. u jugozapadnom dijelu Berlina, sastojala se od dvije duge ravnine i zavoja na kraju, pri čemu je sjeverni bio pod velikim nagibom. Ukupna je dužina 19,5 km.
Bilo je to iznimno brzo i opasno trkalište, o čemu svjedoče mnogi smrtni slučajevi, a smatra se i najstarijom autocestom s naplatom u Europi. Na prvoj utri, održanoj 24. rujna 1921., pobijedio je Fritz Von Opel, bolidom Opel.
Prva motociklistička utrka održana je 1922., a 11. srpnja 1926. i prva automobilistička VN Njemačke, na kojoj se pobjedom proslavio dotad anonimni Rudolf Caracciola. Avus je 1959. jedini put ugostio prvenstvenu utrku Formule 1, na kojoj je poginuo popularni francuski as Jean Behra.
Pamte se i vožnje Fritza von Opela u automobilu na raketni pogon potkraj 1920-ih. Kasnije je sjeverni zavoj poravnan, ravne dionice nekoliko puta skraćivane, no staza je, čini se zauvijek, zatvorena za utrke 1999.